تذکر نماینده اصفهان به هیئت رئیسه مجلس/ اقدامات ما را به موقع اطلاع رسانی کنید

تذکر نماینده اصفهان به هیئت رئیسه مجلس/ اقدامات ما را به موقع اطلاع رسانی کنید

مهر نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که تقاضای ما از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آن است که مردم را در جریان اقدامات نمایندگان قرار دهند چرا که بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از عملکرد نمایندگان مجلس ندارند.

عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: روزی نیست که حقوق اساسی ملت در جلسات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد و باید شأن نمایندگان مجلس از سوی هیئت رئیسه حفاظت و حراست شود.

وی ادامه داد: مگر مجلس صدای ملت نیست؟ مگر ما زبان گویای ملت نیستیم؟ ما مقتدرانه از شرف ملت در مجلس حراست می‌کنیم و وظیفه هیئت رئیسه مجلس آن است که اقدامات مجلس را به موقع اطلاع‌رسانی کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: برای مثال امروز نمایندگان درباره ضرورت ساماندهی وضعیت بورس فریاد زدند و گفتند که «اموال مردم کجاست و باید بازار سرمایه به وضعیت با ثباتی برسد».

تذکر آقای نماینده به هئیت رئیسه مجلس/ اقدامات ما را به موقع اطلاع رسانی کنید

مقتدایی افزود: ما قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساندیم، درباره گرانی قبوض آب و برق به دولت تذکر دادیم و پیگیر مطالبات اصلی مردم هستیم.

وی تأکید کرد: متأسفانه اقدامات مجلس به صورت برنامه‌ریزی شده برای افکار عمومی توضیح داده نمی‌شود و مردم مطالباتی دارند که باید این مطالبات را از بخش اجرایی داشته باشند چرا که بسیاری از مصوبات مجلس اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای ما از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آن است که مردم را در جریان اقدامات نمایندگان قرار دهند چرا که بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از عملکرد نمایندگان مجلس ندارند.

2323

پست بعدی

انیمیشن تازه «گارفیلد» با یک صداپیشه تازه می‌آید

س نوامبر 2 , 2021
ایسنا نوشت: کریس پرت، بازیگر هالیوودی، در انیمیشن جدید «گارفیلد»، به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی حضور خواهد داشت. به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی «Alcon Entertainment» ساخت انیمیشن جدید «گارفیلد» را بر عهده دارد و کمپانی سونی نیز پخش‌بین‌المللی آن را در همه کشورها به غیر چین در اختیار گرفته است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000