آمار فروش طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، در دو روز نخست اعلام شد

آمار فروش طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، در دو روز نخست اعلام شد

با گذشت دو روز از طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، مردم، ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب را خریداری کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دو روز نخستِ هجدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب با عنوان تابستانه کتاب ۱۴۰۰، ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب به ارزش ٧٩ میلیارد و ٢٧٠ میلیون و ١٧٥ هزار و ٩٨٩ ریال، توسط ۹۷۴ کتابفروشی در سراسر کشور، به فروش رسید.

استان تهران با ۱۶۲ کتابفروشی و فروش ٢٠ هزار و ۶۶٢ نسخه کتاب به مبلغ ١٢ میلیارد و ٢٠٧ میلیون و ۶۶٣ هزار و ٩٠ ریال توانست ١٥ درصد از کل فروش در این طرح را از بین ۳۱ استان کشور به خود اختصاص دهد.

در تابستانه کتاب ۱۴۰۰، تاکنون تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی‌، مازندران، خوزستان و کردستان به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب معرفی شدند.

همچنین، استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، کردستان، مازندران و خوزستان، تاکنون به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ مبلغ فروش در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شناخته شده‌اند.

در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، خریداران می‌توانند تا پانزدهم مرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح،‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

۵۷۵۷

پست بعدی

پیش‌بینی تلخ "حریرچی" از آمار روزانه قربانیان کرونا

د آگوست 2 , 2021
مهر نوشت: معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با ابعاد مختلف پیک پنجم کرونا که با سویه غالب دلتا همراه شده است، توضیحاتی ارائه داد. ایرج حریرچی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه ممکن است آمار رسمی مبتلایان و فوتی‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000