ابلاغ مصوبه دولت درخصوص تأمین اجرای ماده (۳۸) قانون تأمین اجتماعی

ابلاغ مصوبه دولت درخصوص تأمین اجرای ماده (۳۸) قانون تأمین اجتماعی

ایرنا نوشت: مصوبه مربوط به اجرای تأمین اجرای ماده (۳۸) قانون تأمین اجتماعی درخصوص صیانت از حقوق اجتماعی کارکنان شاغل در عملیات مقاطعه کاری ابلاغ شد.

با امضای معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تأمین اجرای ماده (۳۸) قانون تأمین اجتماعی درخصوص صیانت از حقوق اجتماعی کارکنان شاغل در عملیات مقاطعه کاری ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۶ تیر ۱۴۰۰، در راستای رفع مشکلات پیمانکاران و فعالان اقتصادی در اجرای قوانین و مقررات تأمین اجتماعی و به منظور تأمین اجرای ماده (۳۸) قانون تأمین اجتماعی موضوع تکالیف و تعهدات مقرر برای واگذارندگان کار، مقاطعه کاران و سازمان تأمین اجتماعی به منظور صیانت از حقوق اجتماعی کارکنان شاغل در عملیات مقاطعه کاری، مصوب کرد حد نصاب اعتراض به آرای هیئت های بدوی تشخیص مطالبات مندرج در بند (۴) اصلاحی ماده (۴۳) قانون تأمین اجتماعی، از یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال به معادل دو برابر حداقل دستمزد ماهانه در سال ۱۴۰۰ اصلاح شود.

216219

پست بعدی

کتاب «سینمای ایران و ژاپن» منتشر شد

س جولای 6 , 2021
کتاب «سینمای ایران و ژاپن» به سفارش رایزنی فرهنگی و با قلم قدرت الله ذاکری ژاپن شناس همراه با مقدمه، نگارش بخش هایی از جمله ضمیمه فعالیت های سینمایی رایزنی توسط حسین دیوسالار و با اهتمام و پیگیری رایزنی فرهنگی تالیف و با همکاری انتشارات بین المللی الهدی سازمان فرهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000