مطالبه جامعه زنان از رئیس جمهور آینده چیست؟

60b29e5a31d24_2021-05-30_00-34 فاطمه راکعی، لاله افتخاری و پروانه مافی، نماینده‌های مجلس در ادوار مختلف، مطالبات خود را از رییس‌جمهور آینده بیان کردند.

فاطمه راکعی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبر فوری اظهار داشت: ارتقاء جایگاه زنان در موقعیت‌های سیاسی کشور و انتخاب معاون اول از میان زنان شایسته یک مطالبه از رئیس جمهور آینده است.

لاله افتخاری، نماینده اصولگرای دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس نیز بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید به همه قوانین جمهوری اسلامی که در شرح وظایف است عمل کند.

پروانه مافی، نماینده اصلاح طلب دوره دهم مجلس هم اظهار داشت: رئیس جمهور آینده قول دهد که وعده هایش در حوزه زنان حقیقی باشد.

خبر فوری سراغ اقشار مختلف خواهد رفت تا مطالبه هر قشر را از رئیس جمهور آینده جویا شود.

مطالبه شما از رئیس جمهور آینده چیست؟ در ادامه نظر دهید.

پست بعدی

آغاز رشد بورس / کسانی که ضرر کردند منتظر روزهای خوبی باشند

س ژوئن 1 , 2021
یک کارشناس بورس معتقد است که با توجه به اصلاحاتی که در چند ماه گذشته اتفاق افتاده، زمینه برای تغییر جهت فضای عمومی در بورس فراهم شده است. فرزین آقابزرگی در گفت‌و‌گو با خبر فوری اظهار داشت: تحلیل قیمت‌هایی که در چند ماه گذشته انجام دادیم، مصوبه اخیر مالیات بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000