چرا باید همچنان ماسک بزنیم؟

607e58e15cb5b_607e58e15cb5e برای یک آینده‌ دور، ماسک‌های خود را نگه دارید. در حال حاضر، چندین مسئله ناشناخته وجود دارد که باعث می‌شود استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در جهت محافظت از جامعه، در سطح گسترده‌تری مهم باشد.

اولا، دانشمندان نمی‌دانند که واکسن‌های کووید- ۱۹چگونه از انتقال بدون علامت سارس کروناویروس محافظت می‌کنند. نشانه‌های امیدوارکننده‌ای وجود دارد، اما تحقیقات ناقص است. محققان همچنین نمی‌دانند که واکسن کووید-۱۹ برای چه مدتی ممکن است از افراد در برابر ویروس محافظت کند.

دانشمندان همچنین حواسشان هست که چگونه تغییرات تکاملی ویروس یا انواع آن بر اثربخشی واکسن ها تأثیر می‌گذارد. محققان قبلاً دریافته‌اند که تاثیرگذاری واکسن جانسون و جانسون در آفریقای جنوبی که نوع جهش‌یافته‌ B۱۳۵۱، در آن وجود دارد، کاهش یافته است.

با این حال، شاید مهمترین عامل، "میزان پذیرش واکسن توسط بزرگسالان واجد شرایط" باشد. کودکان می‌توانند عامل شیوع بیماری باشند، اما واجد شرایط تزریق واکسن نیستند. برخی از آن‌ها ممکن است بیش از حد در معرض خطر ایمنی قرار بگیرند و برخی دیگر ممکن است با موانع اداری در روند واکسیناسیون روبه‌رو شوند.

پست بعدی

تذکر ایران ایر به آژانس‌های هواپیمایی؛ ارزانفروشی بلیت ممنوع!

س آوریل 20 , 2021
ایران ایر در بخشنامه ای به دفاتر فروش بلیت هواپیما اعلام کرد در صورت ارائه تخفیف در نرخ بلیت هواپیما، از ادامه همکاری با آژانس هواپیمایی منصرف خواهد شد. محمد هادی صانعی رئیس رویه‌ها و مقررات بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در بخشنامه‌ای به دفاتر فروش بلیت هواپیما و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000