کرونا تمام شود، اولین کاری که می کنید، چیست؟ / نظر بدهید

60428cc183a8c_2021-03-05_23-25

کانال خبرفوری از مخاطبان خود پرسیده است، در صورتی که بحران کرونا روزی تمام شود، اولین کاری که خواهید کرد، چه خواهد بود. پاسخ های مخاطبان به این پرسش جالب است.

بسیاری از مخاطبان در پاسخ، به گزینه مسافرت اشاره کرده اند. گزینه ای که برای مقصد آن هم تعیین تکلیف کرده اند. عده ای شمال، عده ای هم کربلا.

برخی دیگر گفته اند اگر کرونا تمام شود، قصد ازدواج دارند. برخی دیگر هم نوشته اند که سراغ یک دورهمی بزرگ فامیلی خواهند رفت.

از میان صدها کامنت مخاطبان خبر فوری، برخی به گزینه زیارت، برخی به روابط احساسی و دیگران هم به ورزش و تفریحات دیگر اضافه کرده اند.

در این میان برخی پاسخ ها کمی متفاوت تر است؛ مثلا کاربری به نام «خاص فقط خداست» نوشته، بعد از کرونا مجبور است از صفر شروع کند، چون در ایام کرونایی پولی برایش نمانده است. یا کاربری دیگر نوشته بعد از کرونا اولین کارش، بوسیدن پدرش است.

شما درباره اینکه اولین اقدامتان پس از پایان کرونا چیست تا به حال فکر کرده اید؟ شما هم در ادامه کامنت بگذارید و برایمان بنویسید اگر کرونا تمام شود، به کدام کار نکرده در این مدت اولویت خواهید داد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: روحانی مثل احمدی‌نژاد دچار غرور شد/ ویدئو

ج مارس 5 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی یک نماینده ادوار مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت: در حوزه جوانان، زنان و اقتصاد مقاومتی، دولت دچار فرصت‌سوزی شد؛ چون همه توجهش به خارج بود و گشایش را از آنجا دنبال می‌کرد. عسکری گفت: از نظر کیش شخصیتی همانطور که آقای احمدی نژاد دچار غرور شد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000