دفاع از احمدی‌نژاد، انتقاد از قالیباف / حاجی‌بابایی: رئیس مجلس قرار نبود کاندیدای ریاست‌جمهوری شود

سیاسی/ سیاست داخلی 6031761d58611_2021-02-21_00-20 حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون بودجه مجلس مهمان یکی دیگر از گفتگوهای زنده اینستاگرامی خبرفوری بود.

او که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است، در این گفتگو هم از انتخابات ۱۴۰۰ گفت و هم از برخی جزئیات بودجه سال آینده. بودجه‌ای که همچنان بین دولت و مجلس دست به دست می‌شود.

وی در گفتگو با خبر فوری، وقتی ندبت به سوال درباره عملکرد رئیس‌جمهور سابق رسید، گفت: دولت دکتر احمدی نژاد کارهای بسیار خوبی برای کشور انجام داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره نامزدی احتمالی رییس مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ هم بیان کرد: قرار بود آقای قالیباف کاندید ریاست جمهوری نشوند.

او در این گفتگو درباره تلگرام و روحانی هم صحبت کرد و از حقوق سال آینده کارمندان و سربازان هم گفت.

او که وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد بود، در بخشی از این گفتگو به مشکلات معلمان هم پرداخت و تاکید کرد: مهمترین مشکل آموزش و پرورش کمبود ۳۰۰ هزار معلم است.

مشروح این گفتگو را در ادامه ببینید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرانجام پیشنهاد درج نام «مادر» بر روی کارت ملی به کجا رسید؟

ی فوریه 21 , 2021
با وجود گذشت بیش از ۵ ماه از مطرح شدن پیشنهاد پر حاشیه درج نام «مادر» بر روی کارت های ملی، از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، هنوز هیچ خبری از اجرای این طرح نیست. حوالی مهر ماه سال جاری بود که معصومه ابتکار معاون امور زنان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000