جمهوری خواه عضو کنگره، ترامپ را به لجبازی و فریبکاری متهم کرد

سیاسی/ بین الملل 5fe99e60abf38_5fe99e60abf3b یک عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا گفت، تلاش‌های ترامپ و متحدانش در تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ یک تقلب کامل برای جمع آوری پول و جذب پیروان و حامیان است.

اگرچه جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا اعلام شده، اما دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور هنوز هم مدعی تقلب در انتخابات است و شکست را نپذیرفته است.

ترامپ و تیمش بیش از ۵۰ شکایت قانونی ارائه کردند که هیچکدام به سرانجام نرسیده است.

او حتی تاکید کرد: وزارت دادگستری و اف.بی.آی هیچ کاری برای تقلب انتخاباتی ۲۰۲۰ انجام نداده‌اند. این بزرگترین تقلب در تاریخ کشور با وجود شواهد قابل قبول بوده است.

آدام کینزینگر، جمهوری خواه عضو کنگره آمریکا در پاسخ به توئیت ترامپ نوشت: خدای من. می‌خواهید همه چیز را نابود کنید فقط به این خاطر که نمی‌توانید شکست را بپذیرید. هیچ شواهدی وجود ندارد مگر لجباری کودکانه و توطئه‌های احمقانه شما. این شرم آور است. هشتگ حزب جمهوری خواه را حفظ می‌کنیم.

ششم ژانویه سال آتی میلادی کنگره برای شمارش آرای الکترال نشست دارد تا بایدن را به عنوان رئیس جمهوری آینده آمریکا تایید کند.

این عضو جمهوری خواه کنگره همچنین در توییت دیگری به گزارش‌هایی از روزنامه نیویورک تایمز در اوایل ماه جاری میلادی مبنی بر اینکه ترامپ حدود ۱۷۰ میلیون دلار از سوم نوامبر برای کمک به تغییر نتایج انتخابات جمع آوری کرده، اشاره کرده است. مبلغ کثیری از این پول یک هفته پس از انتخابات جمع آوری شده است. از آن زمان، ترامپ و تیمش به صورت مکرر با ارسال ایمیل‌هایی از مردم خواستار ارسال کمک برای "صندوق دفاع انتخابات" شده‌اند.

او نوشته است: همه آنچه درباره ششم ژانویه از سوی ترامپ و دیگر اعضای کنگره گفته می‌شود یک توضیح ساده دارد: آنها به خوبی می‌دانند نمی‌توانند کاری بکنند فقط با مقصر نشان دادن دیگران پول و حامی جمع می‌کنند؛ نارحت کننده و کاملا فریبکارانه است.

اگرچه این کمپین مدعی شده که این مبالغ برای صندوق دفاع انتخابات است، اما پرینت‌های مربوط به این ایمیل‌ها نشان می‌دهد که حجم زیادی از این پول برای پرداخت بدهی‌های کمپین و ذخیره در کمیته ملی جمهوری خواهان صرف شده است.

این پول همچنین برای کمک به کمیته تازه تاسیس نجات آمریکا از سوی ترامپ در پی انتخابات سوم نوامبر هزینه شده است. همچنین این پول که از سوی این کمیته جمع آوری شده را می‌توان صرف هزینه‌های شخصی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار به ٢۵ هزار و ٧۴٠ تومان رسید

د دسامبر 28 , 2020
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز دوشنبه ٨دی ١٣٩٩ برای فروش به ٢۵ هزار و ٧۴٠ تومان رسید. همچنین قیمت هر اسکناس یورو نیز برای خرید ٣٠ هزار و ٢٠٠ تومان و برای فروش ٣١ هزار و ٢٠٠ تومان است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000