مرگ فوتبالیست لبنانی بر اثر شلیک گلوله در مراسم خاکسپاری

5f64b20364f64_2020-09-18_17-41

محمد عطوی که بر اثر شلیک گلوله در جریان خاکسپاری راهی بیمارستان شده بود جان خود را از دست داد.

محمد عطوی پس از نزدیک به یک ماه بستری در بیمارستانی در لبنان درگذشت. او که در لیگ یک بازی می کرد در جریان خاکسپاری یکی از جانباختگان انفجار بیروت با شلیک گلوله روبرو شد و از سر آسیب دید.

باشگاه الانصار در یک بیانیه درگذشت بازیکن ۳۲ ساله اش را تسلیت گفت و جزئیات بیشتری منتشر نکرد. با این حال رسانه های این کشور اعلام کردند عطوی به دلیل جراحات وارده در حادثه خاکسپاری جان خود را از دست داده است.

بیست و یکم آگوست بود که باشگاه الانصار و خانواده فوتبالیست لبنانی اعلام کردند به صورت اتفاقی به سر عطوی گلوله شلیک شده است. نزدیکانش او را به سرعت به بیمارستان انتقال دادند اما کمتر از یک ماه بعد درگذشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توضیحات مهم معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

ج سپتامبر 18 , 2020
با توضیحات مسئولان؛ زائرین اربعین حسینی متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود هستند. در پی انتشار ویدئویی از تجمع زوار اربعین در مرز شلمچه علیرغم اعلام بسته بودن مرز؛معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر فوری در خوزستان گفت: پیرو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000