کتاب مصور «کیانو ریوز» منتشر شد

60418f61746c5_60418f61746c8 کتاب مصوری که با همکاری «کیانو ریوز» بازیگر هالیوودی نوشته شده است در تیراژ بالا منتشر شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از نیویورک‌تایمز، کتاب مصوری که با همکاری «کیانو ریوز» بازیگر هالیوودی نوشته شده است روز چهارشنبه درحالی منتشر شد که کتابفروشی‌های کتاب‌های مصور بیش از ۶۱۵هزار نسخه از این کتاب را سفارش داده‌اند.

آمار سفارش این کتاب از این جهت زیاد محسوب می‌شود که مارس گذشته «مارول» کتاب جدید «زن عنکبوتی شماره یک» را منتشر کرد و حدود ۱۴۲هزار نسخه از آن در آمریکای شمالی به فروش رسید.

این کتاب مصور که با عنوان «BRZRKR» یا «بِرزِرکِر» منتشر خواهد شد درباره جنگجوی فناناپذیری است که به دنبال کشف اصالتش و پایان دادن به زندگی بالغ بر ۸۰هزار ساله‌اش است. ظاهر شخصیت اصلی این کتاب با شباهت به «ریوز» طراحی شده است.

«مت کینت» از دیگر نویسندگان این کتاب است و تصویرگری این اثر را نیز «ران گارنی» برعهده داشته است.

«بوم استودیوز» ناشر این کتاب است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خبر جدید درباره فیلم خورشید آن ماه به کارگردانی ستاره اسکندری

ج مارس 5 , 2021
فیلم «خورشید آن ماه» به کارگردانی ستاره اسکندری با بازی نازنین فراهانی و پژمان بازغی پروانه نمایش گرفت. به گزارش خبر فوری، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری موافقت کرد. «یدو» با تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح از فیلم‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000