هوای مشهد برای گروه های حساس، ناسالم اعلام شد

هوای مشهد برای گروه های حساس، ناسالم اعلام شد

مشهد – بر اساس اعلام واحد بهداشت هوای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شاخص کیفیت هوای امروز مشهد با103(AQI)در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وب دا، علی اصغر حسنی خطاب به شهروندان مشهدی اظهار کرد:گروه های در معرض آسیب از جمله بیماران تنفسی و قلبی عروقی، زنان باردار، کودکان ، بیماران مزمن و صعب العلاج و سالمندان از تردد غیر ضروری در هوای آلوده خودداری کنند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ورزشکاران باید از فعالیت های ورزشی در روزهای آلوده خودداری کنند زیرا با افزایش حرکت، بدن به اکسیژن بیشتری نیاز دارند و تنفس در هوای آلوده علاوه بر انباشت ذرات معلق در ریه ، روند اکسیژن رسانی کافی در خون و بافت ها را نیز مختل می کند.

وی همچنین افزود: افرادی که بیشترین زمان مواجهه با آلودگی هوا را دارند از جمله پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور ، کارکنان پایگاه‌های اورژانس ، هلال احمر ، کارکنان شهرداری ها و خدمات شهری و همچنین کودکان و افراد سالخورده می باید از وسایل کمک حفاظت تنفسی(ماسک) مورد تایید وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی استفاده کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

ش ژانویه 16 , 2021
اکثر روزنامه‌ها به خاطر قرار گرفتن امروز بین دو روز تعطیل، منتشر نشدند. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000