نقش بانک صادرات در اشتغال زایی

5fdcdb0b5529c_2020-12-18_20-08 نماینده مجلس تاکید کرد که بانک صادرات با ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی در اشتغالزایی نیز نقش آفرینی می کند.

اصغر سلیمی در این باره که بانک صادرات 60 درصد تسهیلات خود را به بانک صادرات اختصاص داده است، گفت: با توجه به اینکه ما بحث سرمایه گذاری داخلی را داریم و جهش تولید باید مدنظر مسئولین کشور و سرمایه گذاران قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: در بحث ارائه تسهیلات انتظار می رود که وام ها بلند مدت باشد و بروکراسی و تضمین سرمایه آسان گرفته شود، بانک صادرات که محور اصلی آن کمک به صادرات است می تواند با کمک به واحدهای تولیدی می تواند در رونق صادرات نقش پررنگی ایفا کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: با ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی اشتغالزایی نیز رقم می خورد با فعالیت بان صادرات رونق تولید و اشتغالزایی در کشور رونق پیدا می کند و به سمت خودکفایی در تولیدات داخلی می رویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از "منک" تا "بتر کال سال": فیلم ها و سریال های محبوب باراک اوباما در سالی که گذشت

ج دسامبر 18 , 2020
باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، فهرست فیلم‌ها و سریال‌های محبوبش را منتشر کرده است. باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، به‌سنت سال‌های اخیر، فهرست فیلم‌ها و سریال‌های محبوبش را منتشر کرده است، که در آن عنوان‌هایی همچون "منک" آقای دیوید فینچر، و سریال‌‌هایی چون "بتر کال سال" آمده است: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000