ترامپ یا بایدن؛ چه کسی حال بورس ایران را خوب می‌کند؟!

5f99c9a3e5fe5_2020-10-28_23-12 یک تحلیل گر بازار بورس گفت: پیروزی جو بایدن تاثیری هیجانی خواهد گذاشت چرا که همه فکر می‌کنند دلار ارزان تر می‌شود.

قاسم صادقی افزود: خبر رئیس جمهور شدن جو بایدن در انتخابات آمریکا در حال پیش خور شدن است. خبر برد جو بایدن در انتخابات باعث رکود بورس میشود اما این رکود بیش از چند هفته طول نخواهد کشید بعد از آن سرمایه‌ای که در بازار ارز و سکه فعال بوده است می‌تواند وارد بورس شود که البته فقط روی بعضی صنایع تاثیر مثبت دارد.

وی ادامه داد: اگر ترامپ رئیس جمهور شود در کوتاه مدت افزایش نرخ دلار خواهیم داشت که هیجانی است و همین باعث می‌شود که مردم دوباره نسبت به بورس اشتیاق نشان دهند و در نهایت رئیس جمهور شدن ترامپ تاثیر مثبت بر بورس خواهد داشت!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پرچم‌داری اپراتور اول در تعداد مشترکان اینترنت 3G و 4G

چ اکتبر 28 , 2020
در شش ماه نخست امسال ضریب نفوذ اینترنت نسل سوم و چهارم در ایران به 91.07 درصد که نسبت به سه ماهه نخست امسال رشدی سه درصدی داشته است. طبق جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سه ماهه دوم سال 99 « همراه اول » به عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000