جایزه بزرگ فرانسوی ها برای «متری شیش و نیم»

5f8ee80db804d_5f8ee80db8051 فیلم «متری شیش و نیم» موفق به کسب جایزه بزرگ بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم بوردو در کشور فرانسه شد.

نهمین جشنواره فیلم مستقل بوردو در کشور فرانسه که از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ اکتبر (٢۲ تا ٢٧ مهر) در فرانسه در برپا بود در نهایت جایزه بزرگ بهترین فیلم خود را به فیلم «متری شیش و نیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی اعطا کرد.

این فیلم تاکنون موفق به کسب چندین جایزه بین‌المللی از جمله بهترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو و تقدیر ویژه بهترین فیلم بین‌المللی ازجشنواره فیلم زوریخ شده و در جشنواره‌ فیلم ونیز، استکهلم، شیکاگو، مینسک و جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نیز حضور داشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

الکاظمی در آلمان همکاری‌های نظامی و کار با شرکت‌های بزرگ اروپایی را بررسی کرد

س اکتبر 20 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر و و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (سه‌شنبه) در برلین با صدراعظم آلمان همکاری‌های نظامی و همکاری با شرکت‌های بزرگ اروپایی را بررسی کرد. مصطفی الکاظمی امروز در دومین مقصد سفر اروپایی خود وارد برلین، پایتخت آلمان شد و با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000