به تلاش برای پایان دادن به بحران قطر ادامه می دهیم

سیاسی/ بین الملل 5f8ebaf4087da_5f8ebaf4087dd نخست وزیر کویت اعلام کرد که کشورش به تلاش‌ها برای پایان دادن به اختلافات بین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ادامه خواهد داد.

صباح الخالد الصباح، نخست وزیر کویت امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد که کشورش به تلاش‌ها برای حل اختلاف میان قطر و چهار کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داد.

کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر به اتهام حمایت این کشور از تروریسم قطع کردند، اتهامی که دوحه بارها آن را تکذیب و هدف از این اتهام را تعرض به حاکمیت و استقلال خود عنوان کرده است.

در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ عربستان، امارات، بحرین و مصر با میانجی‌گری دولت کویت، لیست ۱۳ گانه‌ای از درخواست‌های خود را تحویل قطر دادند که با اجرای آن محاصره قطر شکسته می‌شد و بارزترین خواسته آنها بستن پایگاه نظامی ترکیه در این کشور، بستن شبکه الجزیره، قطع تمامی روابط با گروه "اخوان المسلمین"، "داعش"، "القاعده" و "حزب‌الله لبنان" است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیامی از کشوری زخم‌خورده/ جنگ علیه مردم مکزیک

س اکتبر 20 , 2020
نویسندۀ تحسین‌شدۀ مکزیکی، از رنج مردمی نوشته است که میان سبعیت کارتل‌ها و بی‌توجهی دولت‌ها، زخم خورده‌اند و عزیزانشان را از دست داده‌اند؛ مردمی که یک قرن است با سوگواری کنار هم مانده‌اند. صد سال است که حیات روزمرۀ مردم مکزیک با قاچاق گستردۀ مواد مخدر پیوند خورده است. نمایشِ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000