۱۴۲ هزار و ۵۷۹ نفر در بهار و تابستان خون اهدا کردند

۱۴۲ هزار و ۵۷۹ نفر در بهار و تابستان خون اهدا کردند

با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، ۱۷۵ هزار و ۸۲۳ نفر از پایتخت نشینان در ۶ ماهه اول سال ۹۹ به مراکز اهدای خون استان تهران مراجعه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمارهای به دست آمده از ۱۲ مرکز اهدای خون در سطح پایتخت، ۱۷۵ هزار و ۸۲۳ نفر به این مراکز مراجعه کرده اند که از این میان، ۱۴۲ هزار و ۵۷۹ نفر موفق به اهدای خون برای نجات جان بیماران شدند.

۱۳۵ هزار ۵۰۳ نفر از اهداکنندگان خون را مردان و ۷ هزار و ۷۶ نفر را نیز بانوان تشکیل داده اند که سهم اهداکنندگان مستمر، ۶۵ هزار و ۸۵۵ واحد اهدای خون بوده است. در حالی که ۴۷ هزار و ۷۹۸ نفر از اهداکنندگان در گذشته سابقه انجام این کار انسانی را داشته و ۲۸ هزار و ۳۴۱ نفر نیز برای اولین بار به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

بنابراین گزارش، ۳ هزار و ۲۸۲ نفر از مهربانان خیرخواه تهرانی با اهدای پلاکت و یک هزار و ۵۴۷ نفر از بهبود یافتگان کووید ۱۹ نیز با اهدای پلاسما به نجات جان بیماران کمک کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

افشاگری بازرس سابق درباره حمله شیمیایی ۲۰۱۸ سوریه

س سپتامبر 29 , 2020
سیاسی/ بین الملل بازرس ارشد سابق از سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت، گزارش نهایی کمیته حقیقت‌یاب درباره استفاده ادعایی از مواد شیمیایی سمی در حمله‌ای در دومای سوریه در سال ۲۰۱۸ بازتاب آنچه در واقعیت رخ داده، نیست. ایان اندرسون در نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد صحبت کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000