بادامچیان به اصلاح طلبان: راهی جز رفتن به موزه تاریخ نخواهید داشت /خود را اصلاح کنید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان اصلاح را از خود شروع کنند و اگر تحولی در خود پدید نیاورند جز رفتن به موزه تاریخ راه دیگری ندارند.

اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به وضعیت سیاسی اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برخلاف مواضع خود پس از انتخابات مجلس یازدهم که بیشتر در مورد عدم حضور در انتخابات ۱۴۰۰ سخن می‌گفتند، فعالیت‌های خود را تجدید کرده اند. اینکه آنها در صحنه اجتماع فعال باشند به نفع آنهاست، زیرا عدم حضورشان در انتخابات ۱۴۰۰ مهر پایانی بر آنها خواهد بود.

وی پیشنهاد کرد: اصلاح طلبان اصلاح را از خود شروع کنند و اگر تحولی در خود پدید نیاورند جز رفتن به موزه تاریخ راه دیگری ندارند.

بادامچیان در پایان خیانت دولت بحرین در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: سید حسن نصرالله این پیش‌بینی را داشت که بعد از خیانت بزرگ امارات که دست به چنگال جلادان اسرائیلی که آلوده به خون فلسطینیان است داد، تعدادی دیگر از دولت‌های منطقه که برده آمریکا هستند به دستور ترامپ با رژیم اشغالگر قدس ارتباط برقرار خواهند کرد.

بادامچیان گفت: این اقدامات، رژیم صهیونیستی را از سقوط محتوم نجات نمی‌دهد؛ بلکه چهره واقعی این سران حاکم را به ملت‌های مسلمان نشان می‌دهد تا آنها برای روی کار آوردن دولت‌های مستقل و اسلام خواه فعال‌تر شوند.

5f5f10f76006e_5f5f10f760070

منبع: مهر

اسدالله بادامچیان
حزب موتلفه اسلامی
اصلاح طلبان
اصولگرایان

پست بعدی

کیوان ساکت: ایده‌هایم در انتظار خداحافظی «کرونا» است

د سپتامبر 14 , 2020
آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایران در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از طراحی و اجرای چند آلبوم و نیز رایزنی با چند خواننده برای پروژه‌های موسیقایی خود خبر داد. کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: طی هفته‌های گذشته قطعه «بی‌تو» با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000