معوقات کارکنان وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر می شود

معوقات کارکنان وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر می شود

معاون وزیر بهداشت، گفت: تمام تلاش ما این است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه، معوقات پرسنل وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کامل تقوی نژاد، افزود: هدف و تلاش ما به همراه سازمان برنامه و بودجه این است که ظرف دو سه ماه آینده معوقات پرداخت کارانه کارکنان را تقریباً به صفر برسانیم و در چند روز آینده معوقات سه ماه کارانه پرداخت می‌شود و این حق همکاران ما است.

وی ادامه داد: همچنین تفکیک کارانه از اضافه کار، یک مطالبه به حق و مورد تاکید وزیر بهداشت است و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که این مسئله را محقق کنیم.

تقوی نژاد گفت: اصلاح نظام پرداخت در دستور کار ما قرار دارد و پرداخت در یک چارچوب ساده به صورت آزمایشی در ۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور اجرا می‌شود، اما نیازمند بررسی‌های بیشتر است و قطعاً طرح قاصدک را کنار خواهیم گذاشت.
به گفته معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، فوق العاده ویژه در ماه‌های آینده و تا قبل از پایان سال شامل حال نیروهای بهداشتی و درمانی می‌شود و به آنها پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5021466

پست بعدی

اداره امور در چهار سال دوم برای روحانی دشوار شد

ش سپتامبر 12 , 2020
فعال سیاسی گفت: از شروع به کار دولت دوم با چرخشی آشکار و تغییر دادن مواضع‌،‌ کارهایی انجام داد که با آنچه اصلاح‌طلبان تصور می‌کردند، در تضاد بودند. حسن روحانی در حالی ماه‌های پایانی دوره هشت‌ساله دولت‌داری‌اش را تجربه می‌کند که به دلیل وضعیتی که مخصوصا در ۲ سال و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000