۱۰ مصدوم در زمین لرزه گلستان

۱۰ مصدوم در زمین لرزه گلستان

در پی وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری گلستان در بامداد دوشنبه، ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۲:۰۴ دقیقه بامداد دوشنبه، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ دهم ریشتر استان گلستان شهرستان رامیان را لرزاند.

این حادثه در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داده و تاکنون ۹ تیم عملیاتی برای بررسی حادثه، ۲ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه موتور و ۳۶ نیروی امدادی به منطقه اعزام شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار، این حادثه تاکنون ۱۰ مصدوم بر جای گذاشته که ۷ نفر از مصدومین از اهالی روستای قورچای و ۳ نفر از روستای الهادی هستند.

گفتنی است، مسیر روستاهای الهادی و ویرو نیز دچار ریزش کوه است و تردد تنها با خودروهای کمک دار مقدور است.

پست بعدی

فکر می‌کردم «هاگوارتز» واقعا وجود دارد

د سپتامبر 7 , 2020
«ماریکه لوکاس رینه‌فلت» نویسنده ۲۹ ساله هلندی که امسال با رمان «ناراحتی غروب» به عنوان جوان‌ترین برنده تاریخ جایزه بوکر بین‌المللی نام گرفت از کتاب‌های مورد علاقه‌اش گفته است. «ماریکه لوکاس رینه‌فلت» نویسنده هلندی برنده امسال جایزه بوکر بین‌المللی با نشریه گاردین گفت‌وگو کرده است که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید: در حال حاضر چه کتابی را مطالعه می‌کنید؟ یک رمان قطور نروژی با عنوان «مکس، میشا و یورش تِت» نوشته «جان هارستاد» را که در هلند به موفقیت بزرگی دست ‌یافته مطالعه می‌کنم. چه کتابی زندگی شما را تغییر داده است؟ رمانی با عنوان «بازگشت به اوخست‌خیست» نوشته «جان واکرز». این نخستین کتابی..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000