امدادرسانی به ۴۵۱ نفر در حوادث و سوانح ۷۲ ساعت گذشته

امدادرسانی به ۴۵۱ نفر در حوادث و سوانح ۷۲ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: طی سه روز گذشته ۲۷۹ عملیات امدادی در کشور انجام و به ۴۵۱ نفر نیز امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر محمدی در تشریح عملیات امداد و نجات هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجات گران هلال احمر در این بازه زمانی در پوشش ۲۷۹ مورد عملیات امدادی حضور داشته و به ۴۵۱ نفر امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: با تلاش امدادگران جمعیت، در این عملیات ۲۳۶ نفر نجات یافته، ۱۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و به ۱۲۱ نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در این مدت ۲۷ مورد عملیات رهاسازی انجام و منجر به رهاسازی ۳۸ مصدوم در سوانح ترافیکی شد.

پست بعدی

بازار سازهای محرم، امسال چگونه بود؟

ش سپتامبر 5 , 2020
همسایه مجلس نشین ها هستند. بهارستان است و شلوغی خیابان‌هایش و مغازه‌هایی که ساز می‌فروشند اما کسب و کار امسالشان مثل هر سال نیست. سوت و کورتر از پارسال. داخل مغازه‌هایشان می‌نشینند تا یک مشتری در را باز کند و سازی بخواهد. برخی سرگرم تعمیرات سازند و برخی دیگر از بیکاری، سرشان را با گفت‌وگو با همدیگر یا بازی گرم کرده‌اند. می‌گویند پررونق‌ترین روزهای کاری‌شان تعطیلات عید و ده روز محرم است که شیوع کرونا همین فرصت‌ها را هم از آنها گرفت. جلوی کمتر مغازه‌ای سازهای محرمی پیدا می‌شود. اکثرا می‌گویند به دلیل تحریم‌ها و همه‌گیر شدن کرونا امسال تولیدی نبوده و همین چند دمام و طبل‌هایی هم که برخی مغازه‌ها ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000