عراقچی با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد

معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) پس از نشست کمیسیون مشترک برجام با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.‌

«سید عباس عراقچی» امروز (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) پس از نشست کمیسیون مشترک برجام با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.‌

گروسی در هفته ای که گذشت سفری دو‌ روزه به تهران داشت و ضمن رایزنی با مقامات ایرانی در پایان بیانیه مشترک ایران و آژانس منتشر شد.

مدیرکل آژانس بین‌الملی انرژی اتمی در پی دیدارش با معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: کار ما باید ادامه یابد.

5f4e84203bb8f_5f4e84203bb92

عباس عراقچی
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

پست بعدی

برسد به دست آقای رئیس مجلس / کتابخانۀ مجلس را دریابید

س سپتامبر 1 , 2020
میلاد عظیمی / نویسنده و استادیار زبان و ادبیات فارسی میلاد عظیمی در کانال تلگرامی خود (نور سیاه) نوشت: کتابخانۀ مجلس شورای اسلامی یکی از نهادهای فرهنگی معتبر ایران است. ریشه‌دار و مهم و محترم است. رئیس کتابخانۀ مجلس را رئیس مجلس تعیین می‌کند. لاجرم این نهاد فرهنگی خواه‌ناخواه در معرض طوفان‌های تغییرات سیاسی کشور قرار دارد. اکنون مجلس دیگر شده و رئیس مجلس دیگر شده و رئیس کتابخانۀ مجلس دیگر شده است و گویا قرار است بسیاری از امور کتابخانۀ مجلس دیگرگون شود. و دریغا که بوی بهبود از اوضاع جهان نمی‌شنوم. برای ماها که دلبستۀ کتاب هستیم بخش پژوهش کتابخانۀ مجلس مهمترین قسمت آن است. بخشی که به چاپ متون..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000