“کرونا”، رقابت را از سینما حقیقت نگرفت

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، اعضای شورا پیرامون فراخوان، شیوه‌ برگزاری و بخش‌های رقابتی جشنواره گفتگو و تبادل‌نظر کرده و به این جمع‌بندی رسیدند که این دوره‌ جشنواره هم بصورت رقابتی برگزار شود. به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این نشست که عصر سوم شهریور 99 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، گزارشی درباره‌ی شیوه‌های برگزاری جشنواره‌های آنلاین دنیا طی ماه‌های اخیر، ارائه تمهیدی برای امنیت نمایش فیلم‌ها و کپی نشدن آن‌ها در نمایش آنلاین و تدابیر اندیشیده شده برای ثبت‌نام و دریافت آثار و اجرای جش..

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، اعضای شورا پیرامون فراخوان، شیوه‌ برگزاری و بخش‌های رقابتی جشنواره گفتگو و تبادل‌نظر کرده و به این جمع‌بندی رسیدند که این دوره‌ جشنواره هم بصورت رقابتی برگزار شود.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این نشست که عصر سوم شهریور 99 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، گزارشی درباره‌ی شیوه‌های برگزاری جشنواره‌های آنلاین دنیا طی ماه‌های اخیر، ارائه تمهیدی برای امنیت نمایش فیلم‌ها و کپی نشدن آن‌ها در نمایش آنلاین و تدابیر اندیشیده شده برای ثبت‌نام و دریافت آثار و اجرای جشنواره سینماحقیقت بصورت آنلاین ارائه شد.
در این جلسه نتایج تحقیقات تیم کارشناسی مرکز گسترش پیرامون جشنواره‌هایی از جمله سینمادورئل، هات‌داکس، لوکارنو و… که از اواخر اسفند تاکنون بصورت آنلاین برگزار شده‌اند، در قالب پاورپوینت به استحضار اعضای شورای سیاست‌گذاری رسید و شیوه‌های دسترسی کاربران به اکران آنلاین فیلم‌ها و سرویس‌های استفاده شده در جشنواره‌های ذکر شده توضیح داده شد.
در ادامه سیستم آنلاین ثبت‌نام صاحبان فیلم‌ها، اعضای صنوف، میهمانان، اهالی رسانه و دیگر امکانات این پلت‌فرم آنلاین تشریح شد.

سپس محمد حمیدی‌مقدم با بیان پیشنهاد مرکز گسترش برای برگزاری جشنواره سینماحقیقت همچون سال‌های گذشته در قالب رقابتی تاکید کرد: برپایی جشنواره آنلاین با وفاداری به فراخوان جشنواره یک دستاورد بزرگ برای سینمای کشور است. جالب است که کشور ما پس از شیوع کرونا و با وجود تمامی اتفاقات تلخ، دچار یک رنسانس در حوزه‌ی تکنولوژی شده است.
مهدی مسعودشاهی هم در این نشست گفت: با توجه به این گزارش‌ها به نظر می‌رسد می‌توان مخاطب گسترده‌تری فراتر از سالن‌های نمایش را به جشنواره جذب کرد. حتی جا دارد با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده امسال برخی بخش‌ها به جشنواره اضافه شود.
اُرد عطارپور نیز با تاکید بر این که با توجه به شرایط موجود، برگزاری جشنواره بصورت فیزیکی منتفی است، اظهار کرد: در حالی نام جشنواره‌های مختلف جهانی ذکر می‌شود که به مسائل اجتماعی و پزشکی مکانی که جشنواره در آن برگزار شده، اشاره‌ای نمی‌شود. این روزها در ایتالیا تعداد کشته‌ها ۲۰ نفر است، در حالی که در ایران روزی ۱۵۰ نفر فوت می‌کنند. افزایش کشته‌ها نشان می‌دهد کادر پزشکی ما با وجود تلاش بسیار نتوانسته بیماری کرونا را کنترل کند.
این تهیه‌کننده با اشاره به این که دکتر زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا اخطار داده که پاییز سختی پیش‌رو است، گفت: خوش‌بینی محض است که فکر کنیم سه ماه دیگر شرایط بهتر شده و می‌توانیم جشنواره را به شیوه فیزیکی برگزار کنیم. درباره‌ی جشنواره آنلاین حقیقت هم باید گفت این موضوعاتی که دوستان پیرامون برگزاری آنلاین گفتند قابل بحث است و اگر اجرایی شود، قابل تحسین هم هست؛ اما نباید فراموش کرد که تنها زیرساخت‌های تکنولوژیک اهمیت ندارد و باید توجه کرد که آیا فیلمسازان موافق نمایش فیلمهایشان به شیوه‌ی آنلاین هستند یا خیر و آیا جشنواره در صورت تکثیر فیلم‌ها حاضر به پرداخت خسارت هست؟
وی افزود: فرصت معمول برای ساخت فیلم، از پاییز تا پاییز و حدفاصل دو جشنواره سینماحقیقت است و به دلیل شرایط موجود، در این مدت کمتر فیلمسازی فرصت ساخت فیلم داشته است و مسلماً شخصیت و اعتبار سینماحقیقت از این بایت اهمیت دارد که پذیرای فیلم‌های متعدد و خوبی باشد.
مرتضی رزاق‌کریمی هم ضمن اشاره‌ای به شور و حال برگزاری فیزیکی جشنواره گفت: اگر موج سومی در پاییز شروع شود، ما مسلماً تابع قوانین کشور و اصول بهداشتی خواهیم بود و سلامتی افراد اولویت اول ماست. با مطالعاتی که داشتم و با توجه به تحقیقات دوستان معتقدم می‌توان بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. به نظر می‌رسد با واترمارک کردن فیلم‌ها و ثبت‌نام افراد تاحدودی امنیت فیلم‌ها تامین می‌شود.
وی تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته تماس‌های مکرری از سوی مستندسازان داشتیم که نگران عدم برگزاری جشنواره سینماحقیقت بودند که این بهترین فرصت دیده شدن را از دست بدهند. بهتر است علاوه بر فراهم کردن شرایط برگزاری آنلاین جشنواره، مقدمات برگزاری فیزیکی آن هم درنظر گرفته شود تا با بهبود شرایط بتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جشنواره را بصورت فیزیکی هم برگزار کرد.
در ادامه این جلسه محمد صوفی گفت: از جلسه قبل که نگرانی‌های صنف تهیه‌کنندگان سینمای مستند را مطرح کردم، اطلاعاتی در زمینه‌ی شیوه برگزاری آنلاین دریافت کردم. اگر این اتفاق با همین کیفیت رخ دهد ارزش افزوده‌ای برای جشنواره سینماحقیقت محسوب می‌شود. البته سوالاتی باقی می‌ماند از جمله زیرساخت‌های اینترنتی کشور که آیا به اندازه جشنواره‌های جهانی که پیرامون آنها صحبت شد، هست؟ آیا امکان برگزاری تمام بخش‌های جشنواره به شکل آنلاین وجود دارد؟ چگونه اعتماد فیلمساز را جذب می‌کنیم و آیا فیلمساز حاضر در بخش مسابقه، قدرت تصمیم‌گیری درباره نمایش یا عدم نمایش آنلاین فیلمش را خواهد داشت؟
آزاده بی‌زار گیتی هم با بیان این که بسیاری از حرف‌ها زده شد، گفت: بسیار خوشحالم که در جمعی هستم که تمامی نظرات با سلایق گوناگون در آن بیان می‌شود و این یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود.
وی افزود: پیش از این نشست، از برخی مستندسازان انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند پیرامون شیوه برگزاری جشنواره نظرسنجی کردم تا نظرات صنف خود را در این جلسه مطرح کنم. برخی با توجه به تلاشی که برای صداگذاری دالبی فیلم‌شان انجام داده‌اند، چندان راضی به اکران فیلم خود در صفحه کوچک مانیتور نیستند.
این مستندساز با بیان این که برخی دیگر از فیلمسازان موافق برگزاری آنلاین به عنوان تجربه‌ای جدید بودند، عنوان کرد: اگر زیرساخت‌ها کافی باشد و مدیریت درستی انجام شود، ممکن است شاهد جشنواره متفاوت و خوبی باشیم.

* مهم‌ترین اتفاق سینماحقیقت، بازگشت نشاط و شادابی به جمع مستندسازان است
در انتهای جلسه محمد حمیدی‌مقدم ضمن جمع‌بندی آرای اعضای شورای سیاستگذاری گفت: مهم‌ترین اتفاق سینماحقیقت این است که در شرایط فعلی، شادابی و نشاط را به جمع مستندسازان برگرداند. فیلمساز علاقه‌اش خاص است و در محفل خصوصی خود دوست دارد عده‌ای از افراد خاص در اکرانش حضور داشته باشد.
وی با اشاره به نمایش آنلاین فیلم‌ها یادآور شد: جشنواره قواعدی دارد و فیلمساز براساس آن تصمیم به شرکت می‌گیرد. ضمن این که فیلمساز با شرکت در جشنواره وارد بازار بزرگ مجازی می‌شود و با توجه به این که برخلاف دیگر جشنواره‌ها، در سینماحقیقت تمامی درآمد بلیت‌فروشی فیلم در اختیار سرمایه‌گذار فیلم قرار می‌گیرد، این شیوه امکان جدیدی برای مستندسازان فراهم می‌کند.
حمیدی‌مقدم با تاکید بر این که قرار است بخشی از هزینه‌های جشنواره توسط سامانه‌ی پلت‌فرم‌های آنلاین تامین شود، خاطرنشان کرد: طبق قرار با مستندسازان می‌خواهیم بخش اعظم بودجه مرکز گسترش صرف تولید فیلم شود و به این شکل معیشت فیلمسازان هم تامین خواهد شد.
گفتنی است: برگزاری بخش‌های رقابتی جشنواره سینماحقیقت همچون سال‌های گذشته، نتیجه دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره چهاردهم بود که با حضور محمد حمیدی‌مقدم (مدیرعامل مرکز گسترش و دبیر جشنواره)، مهدی مسعودشاهی (مدیر فرهنگی و عضو هیات اُمنای مرکز گسترش)، اُرد عطارپور (تهیه‌کننده و مستندساز باسابقه‌ی سینما)، مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز گسترش)، محمد صوفی (نماینده انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند) و آزاده بی‌زارگیتی (نماینده انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند) برگزار شد.
در این جلسه و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات جمعی، دکتر احمد ضابطی‌جهرمی (استاد دانشگاه، مستندساز، مؤلف و مترجم) و محسن یزدی (مدیر شبکه مستند سیما) غایب بودند.
محمدرضا بهشتی‌منفرد مدیر اجرایی و شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی جشنواره سینماحقیقت هم از دیگر حضار این نشست بودند که در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد.
گفتنی است، نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت هفته گذشته -28 مرداد ماه- برگزار شد و در این جلسه اعضای شورا با توجه به اهمیت و تاثیر جشنواره سینماحقیقت، بر ضرورت برگزاری این جشنواره حتی در قالب پلت‌فرم‌های آنلاین تاکید کرده بودند.

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، اعضای شورا پیرامون فراخوان، شیوه‌ برگزاری و بخش‌های رقابتی جشنواره گفتگو و تبادل‌نظر کرده و به این جمع‌بندی رسیدند که این دوره‌ جشنواره هم بصورت رقابتی برگزار شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f468856a92c3_5f468856a92c5 فرهنگی/ سینما و تئاتر 5 شهریور 1399 – 21:18

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این نشست که عصر سوم شهریور 99 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، گزارشی درباره‌ی شیوه‌های برگزاری جشنواره‌های آنلاین دنیا طی ماه‌های اخیر، ارائه تمهیدی برای امنیت نمایش فیلم‌ها و کپی نشدن آن‌ها در نمایش آنلاین و تدابیر اندیشیده شده برای ثبت‌نام و دریافت آثار و اجرای جشنواره سینماحقیقت بصورت آنلاین ارائه شد.
در این جلسه نتایج تحقیقات تیم کارشناسی مرکز گسترش پیرامون جشنواره‌هایی از جمله سینمادورئل، هات‌داکس، لوکارنو و… که از اواخر اسفند تاکنون بصورت آنلاین برگزار شده‌اند، در قالب پاورپوینت به استحضار اعضای شورای سیاست‌گذاری رسید و شیوه‌های دسترسی کاربران به اکران آنلاین فیلم‌ها و سرویس‌های استفاده شده در جشنواره‌های ذکر شده توضیح داده شد.
در ادامه سیستم آنلاین ثبت‌نام صاحبان فیلم‌ها، اعضای صنوف، میهمانان، اهالی رسانه و دیگر امکانات این پلت‌فرم آنلاین تشریح شد.

سپس محمد حمیدی‌مقدم با بیان پیشنهاد مرکز گسترش برای برگزاری جشنواره سینماحقیقت همچون سال‌های گذشته در قالب رقابتی تاکید کرد: برپایی جشنواره آنلاین با وفاداری به فراخوان جشنواره یک دستاورد بزرگ برای سینمای کشور است. جالب است که کشور ما پس از شیوع کرونا و با وجود تمامی اتفاقات تلخ، دچار یک رنسانس در حوزه‌ی تکنولوژی شده است.
مهدی مسعودشاهی هم در این نشست گفت: با توجه به این گزارش‌ها به نظر می‌رسد می‌توان مخاطب گسترده‌تری فراتر از سالن‌های نمایش را به جشنواره جذب کرد. حتی جا دارد با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده امسال برخی بخش‌ها به جشنواره اضافه شود.
اُرد عطارپور نیز با تاکید بر این که با توجه به شرایط موجود، برگزاری جشنواره بصورت فیزیکی منتفی است، اظهار کرد: در حالی نام جشنواره‌های مختلف جهانی ذکر می‌شود که به مسائل اجتماعی و پزشکی مکانی که جشنواره در آن برگزار شده، اشاره‌ای نمی‌شود. این روزها در ایتالیا تعداد کشته‌ها ۲۰ نفر است، در حالی که در ایران روزی ۱۵۰ نفر فوت می‌کنند. افزایش کشته‌ها نشان می‌دهد کادر پزشکی ما با وجود تلاش بسیار نتوانسته بیماری کرونا را کنترل کند.
این تهیه‌کننده با اشاره به این که دکتر زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا اخطار داده که پاییز سختی پیش‌رو است، گفت: خوش‌بینی محض است که فکر کنیم سه ماه دیگر شرایط بهتر شده و می‌توانیم جشنواره را به شیوه فیزیکی برگزار کنیم. درباره‌ی جشنواره آنلاین حقیقت هم باید گفت این موضوعاتی که دوستان پیرامون برگزاری آنلاین گفتند قابل بحث است و اگر اجرایی شود، قابل تحسین هم هست؛ اما نباید فراموش کرد که تنها زیرساخت‌های تکنولوژیک اهمیت ندارد و باید توجه کرد که آیا فیلمسازان موافق نمایش فیلمهایشان به شیوه‌ی آنلاین هستند یا خیر و آیا جشنواره در صورت تکثیر فیلم‌ها حاضر به پرداخت خسارت هست؟
وی افزود: فرصت معمول برای ساخت فیلم، از پاییز تا پاییز و حدفاصل دو جشنواره سینماحقیقت است و به دلیل شرایط موجود، در این مدت کمتر فیلمسازی فرصت ساخت فیلم داشته است و مسلماً شخصیت و اعتبار سینماحقیقت از این بایت اهمیت دارد که پذیرای فیلم‌های متعدد و خوبی باشد.
مرتضی رزاق‌کریمی هم ضمن اشاره‌ای به شور و حال برگزاری فیزیکی جشنواره گفت: اگر موج سومی در پاییز شروع شود، ما مسلماً تابع قوانین کشور و اصول بهداشتی خواهیم بود و سلامتی افراد اولویت اول ماست. با مطالعاتی که داشتم و با توجه به تحقیقات دوستان معتقدم می‌توان بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. به نظر می‌رسد با واترمارک کردن فیلم‌ها و ثبت‌نام افراد تاحدودی امنیت فیلم‌ها تامین می‌شود.
وی تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته تماس‌های مکرری از سوی مستندسازان داشتیم که نگران عدم برگزاری جشنواره سینماحقیقت بودند که این بهترین فرصت دیده شدن را از دست بدهند. بهتر است علاوه بر فراهم کردن شرایط برگزاری آنلاین جشنواره، مقدمات برگزاری فیزیکی آن هم درنظر گرفته شود تا با بهبود شرایط بتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جشنواره را بصورت فیزیکی هم برگزار کرد.
در ادامه این جلسه محمد صوفی گفت: از جلسه قبل که نگرانی‌های صنف تهیه‌کنندگان سینمای مستند را مطرح کردم، اطلاعاتی در زمینه‌ی شیوه برگزاری آنلاین دریافت کردم. اگر این اتفاق با همین کیفیت رخ دهد ارزش افزوده‌ای برای جشنواره سینماحقیقت محسوب می‌شود. البته سوالاتی باقی می‌ماند از جمله زیرساخت‌های اینترنتی کشور که آیا به اندازه جشنواره‌های جهانی که پیرامون آنها صحبت شد، هست؟ آیا امکان برگزاری تمام بخش‌های جشنواره به شکل آنلاین وجود دارد؟ چگونه اعتماد فیلمساز را جذب می‌کنیم و آیا فیلمساز حاضر در بخش مسابقه، قدرت تصمیم‌گیری درباره نمایش یا عدم نمایش آنلاین فیلمش را خواهد داشت؟
آزاده بی‌زار گیتی هم با بیان این که بسیاری از حرف‌ها زده شد، گفت: بسیار خوشحالم که در جمعی هستم که تمامی نظرات با سلایق گوناگون در آن بیان می‌شود و این یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود.
وی افزود: پیش از این نشست، از برخی مستندسازان انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند پیرامون شیوه برگزاری جشنواره نظرسنجی کردم تا نظرات صنف خود را در این جلسه مطرح کنم. برخی با توجه به تلاشی که برای صداگذاری دالبی فیلم‌شان انجام داده‌اند، چندان راضی به اکران فیلم خود در صفحه کوچک مانیتور نیستند.
این مستندساز با بیان این که برخی دیگر از فیلمسازان موافق برگزاری آنلاین به عنوان تجربه‌ای جدید بودند، عنوان کرد: اگر زیرساخت‌ها کافی باشد و مدیریت درستی انجام شود، ممکن است شاهد جشنواره متفاوت و خوبی باشیم.

* مهم‌ترین اتفاق سینماحقیقت، بازگشت نشاط و شادابی به جمع مستندسازان است
در انتهای جلسه محمد حمیدی‌مقدم ضمن جمع‌بندی آرای اعضای شورای سیاستگذاری گفت: مهم‌ترین اتفاق سینماحقیقت این است که در شرایط فعلی، شادابی و نشاط را به جمع مستندسازان برگرداند. فیلمساز علاقه‌اش خاص است و در محفل خصوصی خود دوست دارد عده‌ای از افراد خاص در اکرانش حضور داشته باشد.
وی با اشاره به نمایش آنلاین فیلم‌ها یادآور شد: جشنواره قواعدی دارد و فیلمساز براساس آن تصمیم به شرکت می‌گیرد. ضمن این که فیلمساز با شرکت در جشنواره وارد بازار بزرگ مجازی می‌شود و با توجه به این که برخلاف دیگر جشنواره‌ها، در سینماحقیقت تمامی درآمد بلیت‌فروشی فیلم در اختیار سرمایه‌گذار فیلم قرار می‌گیرد، این شیوه امکان جدیدی برای مستندسازان فراهم می‌کند.
حمیدی‌مقدم با تاکید بر این که قرار است بخشی از هزینه‌های جشنواره توسط سامانه‌ی پلت‌فرم‌های آنلاین تامین شود، خاطرنشان کرد: طبق قرار با مستندسازان می‌خواهیم بخش اعظم بودجه مرکز گسترش صرف تولید فیلم شود و به این شکل معیشت فیلمسازان هم تامین خواهد شد.
گفتنی است: برگزاری بخش‌های رقابتی جشنواره سینماحقیقت همچون سال‌های گذشته، نتیجه دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره چهاردهم بود که با حضور محمد حمیدی‌مقدم (مدیرعامل مرکز گسترش و دبیر جشنواره)، مهدی مسعودشاهی (مدیر فرهنگی و عضو هیات اُمنای مرکز گسترش)، اُرد عطارپور (تهیه‌کننده و مستندساز باسابقه‌ی سینما)، مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز گسترش)، محمد صوفی (نماینده انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند) و آزاده بی‌زارگیتی (نماینده انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند) برگزار شد.
در این جلسه و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات جمعی، دکتر احمد ضابطی‌جهرمی (استاد دانشگاه، مستندساز، مؤلف و مترجم) و محسن یزدی (مدیر شبکه مستند سیما) غایب بودند.
محمدرضا بهشتی‌منفرد مدیر اجرایی و شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی جشنواره سینماحقیقت هم از دیگر حضار این نشست بودند که در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد.
گفتنی است، نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت هفته گذشته -28 مرداد ماه- برگزار شد و در این جلسه اعضای شورا با توجه به اهمیت و تاثیر جشنواره سینماحقیقت، بر ضرورت برگزاری این جشنواره حتی در قالب پلت‌فرم‌های آنلاین تاکید کرده بودند.

72

خبر فوری در شبکه های اجتماعی

khabarfoori in social networks karafarin bank coronavirus پیشنهاد ما

دو موشک ایرانی که پیام مهمی را به ترامپ مخابره کردند/ آیا "حاج قاسم" و "ابومهدی" واکنشی به مساله مکانیسم ماشه بود؟
پشت پرده خبر آغاز جنگ در مهر ماه / آیا ترامپ می‌تواند جنگ با ایران را آغاز کند؟ / شایعه جنگ، قطعه‌ای دیگر از پازل پوتین
در نیزارهای ماهشهر قتل عام نشد، اما در چند نقطه خوزستان درگیری مسلحانه رخ داد / حکم اعدام برای آبان 98 نداشتیم/ من هم آب شکلاتی دیده‌ام
ویران کردن دیوارهای 130 باغ بدون هشدار قبلی و با توضیحات گنگ بعدی در مشهد / یک باغدار: مجوز دادگاه داشتم / نماینده چناران: تخریب‌ها، پیگرد قانونی دارد
انفجار بیروت؛ آیا چرنوبیل جدیدی در راه است؟ / شباهت‌های انفجار بیروت با حادثه قطار نیشابور
پشت پرده ماجرای پس ندادن خانه‌های سعادت‌آباد توسط نمایندگان پیشین مجلس / حسینی: در دوره قالیباف تهاتر شد / داستان مربوط به مجلس هفتم است، نه دهم!

به روایت شما مخاطبین خبرفوری نسبت به عدم کیفیت برخی از مواد غذایی انتقاداتی دارند 1399/5/22 آبگرفتگی کوچه های افشار غربی در بلوار آزادگان اصفهان در هنگام بارش باران / مشکلی که حالا دیگر وجود ندارد 1399/5/16 گلایه یک دانشجوی پزشکی از شرایط امتحان بورد! 1399/5/12 مخاطبان خبرفوری: نگران کنکور کرونایی هستیم! 1399/5/9 برجی در مشهد که به پسرهای نوجوان روی خوش نشان نمی‌دهد 1399/5/9 یک وام ازدواج و هزار و یک دردسر 1399/5/5 ادامه

پست بعدی

بعیدی‌نژاد: آژانس آمریکا را ناامید کرد

چ آگوست 26 , 2020
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد که توافق حاصله آمریکا را برای کشانیدن بحث پادمان ایران به شورای امنیت ناامید کرد. حمید بعیدی نژا..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000