سفارت سابق آمریکا در تهران، حسینیه شد

محوطه باز سفارت سابق آمریکا در تهران در مراسمی توسط «هیات انصار القائم» بسیج دانشجویی تبدیل به حسینیه و محل برگزاری مراسم عزاداری محرم شد

هیأت انصار القائم بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ در محل سفارت سابق آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد.

طی این مراسم که با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین، محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از دانشجویان و اهالی رسانه برگزار شد، پرچم عزای حسینی در سفارت سابق آمریکا به اهتزاز درآمد.

گفتنی است مراسم دهه اول محرم این هیات از پنج شنبه، سی ام مردادماه به مدت ۱۰ شب با سخنرانی حجت الاسلام آقاتهرانی و مرثیه‌سرایی کربلایی پیام کیانی و ذاکرین اهل بیت در همین مکان برگزار می شود.

منبع: فارس

سفارت آمریکا
حسینیه

پست بعدی

درخواست بازیگر مشهور آمریکایی از مردم؛ به ترامپ قاتل رأی ندهید! / ویدئو

ی آگوست 23 , 2020
“شارون استون” با اشاره به ناکارآمدی دولت آمریکا در مبارزه با کرونا که باعث افزایش چشم‌گیر قربانیان شده، گفت: مردم لطفاً در انتخابات شرکت کنید و رأی دهید؛ به هر کسی که رأی می‌دهید، به یک قاتل [ترامپ] رأی ندهید. “شارون استون” با اشاره به ناکارآمدی دولت آمریکا در مبارزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000