مشکل بیکاری با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان حل نمی‌شود

پدر مددکاری اجتماعی ایران تاکید کرد:مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد. مصطفی اقلیما در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد و این خود موجب معضلات بسیار دیگری خواهد بود.

پدر مددکاری اجتماعی ایران تاکید کرد:مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) اجتماعی/ آسیب های اجتماعی 31 مرداد 1399 – 13:00 مصطفی اقلیما در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد و این خود موجب معضلات بسیار دیگری خواهد بود.

منبع: خبرفوری
76
مصطفی اقلیما خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما پشت پرده خبر آغاز جنگ در مهر ماه / آیا ترامپ می‌تواند جنگ با ایران را آغاز کند؟ / شایعه جنگ، قطعه‌ای دیگر از پازل پوتین در نیزارهای ماهشهر قتل عام نشد، اما در چند نقطه خوزستان درگیری مسلحانه رخ داد / حکم اعدام برای آبان 98 نداشتیم/ من هم آب ش..

5f3f86231fe6b_2020-08-21_13-00 پدر مددکاری اجتماعی ایران تاکید کرد:مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد.

مصطفی اقلیما در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد و این خود موجب معضلات بسیار دیگری خواهد بود.

پدر مددکاری اجتماعی ایران تاکید کرد:مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f3f86231fe6b_2020-08-21_13-00 اجتماعی/ آسیب های اجتماعی 31 مرداد 1399 – 13:00

مصطفی اقلیما در دیدگاه نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت: مشکل بیکاری را با قراردادن افراد در جایی خارج از تخصصشان نمی توان حل کرد و این خود موجب معضلات بسیار دیگری خواهد بود.

منبع: خبرفوری

76

مصطفی اقلیما
خبر فوری در شبکه های اجتماعی

khabarfoori in social networks karafarin bank coronavirus پیشنهاد ما

پشت پرده خبر آغاز جنگ در مهر ماه / آیا ترامپ می‌تواند جنگ با ایران را آغاز کند؟ / شایعه جنگ، قطعه‌ای دیگر از پازل پوتین
در نیزارهای ماهشهر قتل عام نشد، اما در چند نقطه خوزستان درگیری مسلحانه رخ داد / حکم اعدام برای آبان 98 نداشتیم/ من هم آب شکلاتی دیده‌ام
ویران کردن دیوارهای 130 باغ بدون هشدار قبلی و با توضیحات گنگ بعدی در مشهد / یک باغدار: مجوز دادگاه داشتم / نماینده چناران: تخریب‌ها، پیگرد قانونی دارد
انفجار بیروت؛ آیا چرنوبیل جدیدی در راه است؟ / شباهت‌های انفجار بیروت با حادثه قطار نیشابور
پشت پرده ماجرای پس ندادن خانه‌های سعادت‌آباد توسط نمایندگان پیشین مجلس / حسینی: در دوره قالیباف تهاتر شد / داستان مربوط به مجلس هفتم است، نه دهم!
وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم

به روایت شما مخاطبین خبرفوری نسبت به عدم کیفیت برخی از مواد غذایی انتقاداتی دارند 1399/5/22 آبگرفتگی کوچه های افشار غربی در بلوار آزادگان اصفهان در هنگام بارش باران / مشکلی که حالا دیگر وجود ندارد 1399/5/16 گلایه یک دانشجوی پزشکی از شرایط امتحان بورد! 1399/5/12 مخاطبان خبرفوری: نگران کنکور کرونایی هستیم! 1399/5/9 برجی در مشهد که به پسرهای نوجوان روی خوش نشان نمی‌دهد 1399/5/9 یک وام ازدواج و هزار و یک دردسر 1399/5/5 ادامه

پست بعدی

ناطق ‌نوری جریان اصولگرایی را ترک کرد

ج آگوست 21 , 2020
یک فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت سیاسی علی‌اکبر ناطق‌نوری در شرایط کنونی و ارتباط او با اصولگرایان توضیح داد. محمدحسن قدیری ابیانه درباره مواضع ناطق نوری و نقش حذف شده‌ی او از جریان اصولگرایی گفت: ن..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000