دونالد ترامپ عزادار شد / عکس


5f38bbf783aa6_2020-08-16_09-24

رئیس‌جمهور آمریکا از مرگ برادرش خبر داد.

 رابرت ترامپ، برادر کوچک‌تر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، درگذشت.
دونالد ترامپ با ابراز تاسف از درگذشت برادرش گفت: «با قلبی دردمند، درگذشت برادرم را اعلام می‌کنم. او تنها برادرم نبود، بلکه بهترین دوستم بود. بسیار دلتنگ او می‌شوم ولی بار دیگر با هم ملاقات خواهیم کرد. یاد او برای همیشه در قلب من خواهد ماند. رابرت، دوستت دارم، آسوده بخواب».

این اتفاق شنبه شب و در نیویورک رخ داد.

منبع: مشرق نیوز

پست بعدی

غرغره به جای نمونه‌برداری برای یافتن ویروس کرونا در حلق

چ آگوست 19 , 2020
متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه وینِ اتریش روش جدیدی برای یافتن ویروس‌های کرونا در حفره دهان و حلق شناسایی کردند. آنها محلولی تهیه کردند که با غرغره کردن آن می‌توان ذرات ویروس را پیدا کرد. این روش قرار است در مدارس استفاده شود. متخصصان دانشگاه وین تصمیم دارند با انجام مطالعه‌ای از پاییز، گزارشی در مورد ویروس کرونا در مدارس اتریش تهیه کنند. آنها روش جدیدی ابداع کردند که بسیار ساده‌تر از روش‌های پیشین نمونه‌برداری برای تست ویروس کروناست. در این روش به جای نمونه‌بردای از حلق برای تست کرونا، محلولی در حفره دهان غرغره می‌شود. برای انجام این مطالعه، گروهی متشکل از ۱۵ هزار دانش‌آموز و ۱۲۰۰ معلم از ۲۵۰ مدرسه اتریش هر سه هفته یکبار برای بررسی علائم احتمالی ابتلا به کرونا آزمایش می‌شوند. متخصصان دانشگاه وین برای انجام این آزمایشگاه‌ها از محلولی که خود تهیه کرده و اوایل تابستان دقت و کارآیی آن را آزمایش کردند، استفاده می‌کنند. این محلول یک ترکیب نمکی ویژه است که باید برای مدت یک دقیقه غرغره شود تا ذرات حفره دهان و حلق وارد آن شود. محلول نمونه‌برداری شده سپس برای یافتن ذرات ژنتیکی ویروس در آزمایش..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000