دریافت مجوز استخدام ۴۷۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش

5f3ca0bbc1dab_2020-08-19_08-17

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از دریافت ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی برای آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد.

علی الهیار ترکمن درباره وضعیت جذب نیرو و استخدام در وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه در اقدامی که طی سال های قبل کم نظیر بوده است برای امسال ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی از سوی سازمان امور اداری استخدامی دریافت کرده ایم.

وی افزود: موارد به سازمان سنجش اعلام شده تا نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری آزمون اقدام کنند. هر زمانی که سازمان سنجش اعلام کرد و دفترچه منتشر شد متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سهمیه جذب از طریق کنکور سراسری گفت: از ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می کنند.

الهیار افزود: ۲۷ هزار و ۳۰۰مجوز استخدامی نیز از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان صادر شده است و به این ترتیب است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در آزمون استخدامی که احتمال برگزاری آن در شهریور ماه وجود دارد اما هنوز نهایی نشده است، شرکت می کنند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان با توجه به ضوابط وارد دوره حرفه آموزی معلمی شده و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

منبع: ایسنا

استخدام
وزارت آموزش و پرورش

پست بعدی

بایدن رسما نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا اعلام شد

چ آگوست 19 , 2020
معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، پس از برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکراتش، رسما به عنوان نامزد ریاست جمهوری این حزب انتخاب شد. کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا امسال بابت پاندمی کرونا عملا به صورت مجازی برگزار شد و نمایندگان به روش رای نام‌خوان اظهارنظر کردند. این نوعی رای شمارشی است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000