واکنش سریع پدر، جان کودک را نجات داد / ویدئو

5f3b8854060da_2020-08-18_12-20

در حالی که با سقوط آینه قدی جان کودک خردسال در خطر قرار گرفته بود، پدرش با یک واکنش استثنایی جان او را نجات داد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش استثنایی یک پدر چینی در نجات جان دختر خردسالش را به تصویر می‌کشد.

این مرد که هویتش اعلام نشده با دیدن آینه قدی که در حال سقوط روی دخترش بود بلافاصله وارد عمل شد و توانست آینه را قبل از برخورد به دخترش مهار کند. این اتفاق در شهر «هاربین» واقع در شمال شرقی چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است واکنش تحسین برانگیز این پدر فداکار را نشان می‌دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران چینی این مرد را یک «سوپرمن» نامیدند.

البته در این میان برخی از کاربران به انتقاد از این مرد نیز پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این مرد دو بچه خردسال دارد، اما در خصوص ایمنی آینه‌های خانه اش کاری انجام نداده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ویدئو
فضای مجازی
نجات دادن
کودک
چین

پست بعدی

پویش نذر اهدای خون همزمان با آغاز ماه محرم/دعوت از عزاداران حسینی

چ آگوست 19 , 2020
مدیرکل انتقال خون استان تهران، با اشاره به پویش نذر اهدای خون در ماه های محرم و صفر امسال، بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در مراکز اهدای خون تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، راه اندازی پویش نذر اهدای خون با شعار «فرهنگ حسینی و نذر عاشقان» در ماه‌های محرم و صفر در مراکز اهدای خون پایتخت، بهانه‌ای خواهد شد تا عاشقان مکتب امام حسین (ع) برای نجات جان بیماران، قدم بزرگی را بردارند. محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، گفت: قصد داریم در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ شعائر با عظمت حسینی، فرهنگ اهدای خون را به عنوان یک فرهنگ نجات بخش و امید آفرین به محلی برای حضور عاشقان امام حسین (ع) به عنوان مصداق حقیقی کشتی نجات، تبدیل کنیم. ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000