مدیر مسئول خبرگزاری آموزش و پرورش مجرم شناخته شد

5f3950906e3f2_5f3950906e3f4 سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در پرونده مدیرمسئول خبرگزاری آموزش و پرورش که به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مورد رسیدگی قرار گرفت، هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست.

احمد مومنی راد روز یکشنبه افزود: امروز در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران دو پرونده بررسی شد.

وی درباره پرونده اول اظهارداشت: در پرونده مربوط به مدیرمسئول خبرگزاری آموزش و پرورش که به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مورد رسیدگی قرار گرفت، هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست و با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد اضافه کرد: همچنین در پرونده مدیرمسئول سایت میهن ویدئو که به اتهام عرضه اثر متعلق به غیر(فیلم) رسیدگی شد، هیأت منصفه مطبوعات در بابت اتهام یادشده به اتفاق آراء متهم را مجرم ندانست.

پست بعدی

شیراز در وضعیت قرمز کرونا / مثبت شدن یک سوم نمونه‌ها

ی آگوست 16 , 2020
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استان فارس در وضعیت هشدار (زرد) قرار دارد، گفت: وضعیت شیوع کروناویروس در شهرستان شیراز، با توجه به میزان بیماران بستری، قرمز است. علی اکبری یکشنبه ۲۶ مرداد گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۲۳۵ هزار و ۹۶۴ نمونه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000