اش کریستین بازیگر جوان آمریکایی درگذشت

5f3910473e138_5f3910473e13a

اش کریستین ـ بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده برنده جایزه امی ـ در سن ۳۵سالگی در خواب درگذشت.

کریستین که متولد سال ۱۹۸۵ در ایالت تگزاس بود از سن ۱۴سالگی ساخت فیلم‌های کوتاه را آغاز کرد و دو سال بعد در جستجوی رویای خود به لس آنجلس رفت و در سال ۲۰۰۶ و زمانی که تنها ۱۹ سال داشت اولین فیلم بلند خود را نویسندگی و کارگردانی کرد.

این فیلم که «دختران چاق» نام داشت در جشنواره فیلم ترایبکا رونمایی شد و سپس در جشنواره‌ «Outfest» لس آنجلس جایزه بهترین فیلمساز نوظهور را از آن خود کرد.

او در سال ۲۰۱۴ برای ساخت برنامه تلویزیونی «قول من» موفق به کسب جایزه امی شد و در ادامه در چند سریال تلویزیونی از جمله «نبرد خوب»، «زن خوب» و «نظم و قانون» بازی کرد اما علاقه خود را بیشتر در تهیه کنندگی دید و کمپانی «Cranium Entertainment» را تأسیس کرد و چند فیلم شامل «۱۹۸۵»، «سوختن» و «حیوانات اجتماعی» و «درباچه کویوت» را تهیه کرد.

اش کریستین تهیه کنندگی چندین پروژه سینمایی از جمله «عنکبوت کاغذی» را در برنامه داشت.

منبع: ایسنا

هالیوود
بازیگر آمریکایی

پست بعدی

در پشت صحنه «عصر جدید» چه خبر است؟

ی آگوست 16 , 2020
«عصر جدید» موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه این روزهای تلویزیون است؛ برنامه‌ای که فرآیند تولید پرفرازونشیبی هم دارد و پشت‌صحنه‌اش سرشار از تکاپو، استرس، نگرانی، مراقبت و البته «انگیزه» است. «محمدجان همه چی حله؟ همه چی چک شده دیگه؟» این‌ها اولین جملاتی است که از احسان علیخانی در پشت صحنه «عصر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000