گروهی که می‌خواهد برج میلاد را یک سانتیمتر، جابه‌جا کند

5f3544d879b1b_5f3544d879b1d

یک گروه پرفورمنس محیطی، قرار است اجرای ویژه‌ای را با عنوان «یک سانتی‌متر نزدیک‌تر»، در فضای باز برج میلاد اجرا کند. در این اجرا، قرار است برج میلاد، توسط جمعی از هنرمندان تئاتر کشور جابه‌جا شود.

«جابه‌جایی برج میلاد؛ یک سانتی‌متر نزدیک‌تر»، تازه‌ترین پروژه اجرایی نصیر ملکی‌جو، نویسنده و کارگردان تئاتر است که در روز جمعه ۲۴ مرداد، در محوطه باز برج میلاد، پیشِ روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

این اقدام هنرمندان تئاتر کشور، با هدف نزدیک‌تر شدن اماکن فرهنگی، گردشگری و تاریخی است. در این اجرا، هنرمندان به صورت نمادین، برج میلاد را یک سانتی‌متر به برج آزادی که هر دو از نمادهای فرهنگی و تاریخی و گردشگری کشور هستند، نزدیک می‌کنند. تئاتر شهر، پیش از برج میلاد، شاهد این اجرا بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ مرداد، این اثر را در محوطه برج میلاد ببینند.

منبع: خبرآنلاین

تئاتر

پست بعدی

دوئل آوینی و حاتمی بر سر «مادر»

پ آگوست 13 , 2020
۲۳ مرداد زاد روز علی حاتمی، کارگردان فقید سینماست. «علی حاتمی در سال ۱۳۶۸ فیلم «مادر» را ساخت. یعنی دقیقا دو سال پیش از آن‌ که شاهکارش «دلشدگان» را در سال ۱۳۷۰ بسازد. «مادر» ماجرای روزهای پایانی عمر مادری پیر است که در خانه سالمندان به‌ سر می‌برد. او که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000