قدم در مسیر آرزوها، با ویدیوهای آموزشی آی نو!

آی نو اولین مدرسه مجازی ایران

آیا تا به حال چیزی در مورد مدارس مجازی شنیده‌اید؟ یکی از روش‌های آموزشی جدید که این روزها از محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار شده است استفاده از کلاس‌های آنلاین و آفلاین در مدارس مجازی است که فرصت‌های آموزشی بسیار جدیدی را پیش روی دانش آموزان قرار می‌دهد. مدرسه مجازی آی نو اولین مدرسه مجازی دارای مجوز در ایران است که با کمک برترین معلمان کشور در کنار دانش آموزان قرار گرفته و در طی کردن مسیر یادگیری به دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی کمک می‌کند تا بتوانند دروس خود را به خوبی یاد گرفته و در نهایت در دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

در این مدرسه مجازی بهترین اساتید کشور مشغول به فعالیت بوده و با تدریس خط به خط کتاب درسی سعی کردند تا تمام مشکلات درسی دانش آموزان را برطرف نمایند. در مدرسه مجازی آی نو ویدیوهای آموزشی بسیار با کیفیتی تهیه و تولید می‌گردد که از مقطع ابتدایی تا کنکور را شامل می‌شود. پکیج‌های آموزشی این مدرسه با عناوین هم‌کلاس، هم‌مدرسه و هم‌آزمون ارائه می‌گردد که هر کدام شامل موارد آموزشی متفاوتی است.‌

همچنین دوره‌های آمادگی آزمون تیزهوشان نیز در این ویدیوها لحاظ شده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا خودشان را برای آزمون ورودی مدرسه سمپاد آماده کنند.

نحوه دسترسی به ویدیوهای آموزشی

اگر می‌خواهید از فیلم‌های آموزشی این مدرسه مجازی استفاده کنید فقط کافیست در قسمت جستجوی گوگل نام مدرسه مجازی آی نو را بنویسید و روی اولین لینک بزنید. سپس با ورود به سایت می‌توانید از قسمت طرح اشتراک وارد شده و با بررسی پکیج‌های آموزشی بسته مناسب خود را انتخاب کرده و مشغول تماشای ویدیوها شوید.

هزینه اشتراک ویدیوهای آموزشی بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و همین موضوع باعث می‌شود تا تمام دانش‌آموزان در سراسر کشور بتوانند از این امکان آموزشی ارزشمند استفاده کنند.

معرفی پکیج آموزشی هم‌کلاس

این پکیج برای دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مناسب است. در پکیج آموزشی هم‌کلاس تدریس خط به خط کتاب‌های درسی به صورت درس به درس آورده شده است و دانش آموزان می‌توانند به صورت نامحدود از این ویدیوهای آموزشی استفاده کنند. علاوه بر آن خلاصه نکات درسی نیز در این پکیج گنجانده شده که می‌تواند یک منبع عالی برای مرورهای شب امتحان باشد.

پکیج هم‌کلاس فرصت بسیار خوبی برای دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی ایجاد می‌کند تا بتوانند به راحتی مطالب کتاب درسی را یاد گرفته و در امتحانات نمره عالی کسب کنند. این پکیج برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه شامل مطالب بسیار مناسب و کاملی می‌باشد. در کنار ویدیوهای درسی، جزوه خلاصه نکات کنکوری و آزمون تثبیت مفاهیم درسی به شما کمک می‌کند تا ضمن یادگیری خط به خط مطالب کتاب درسی خودتان را برای کسب نمره خوب در امتحان نهایی و رتبه خوب در کنکور سراسری آماده کنید.

معرفی پکیج آموزشی هم‌آزمون

یکی دیگر از پکیج‌های آموزشی که در مدرسه مجازی آی نو می‌توانید از آن استفاده کنید پکیج آموزشی هم‌آزمون نام دارد که شامل آموزش نکات تیزهوشان ششم، آنالیز آزمون‌های تیزهوشان سال‌های گذشته و ویدیوهای آموزشی نکته و تست آزمون‌های تیزهوشان توسط برترین اساتید کشور می‌باشد.

تمامی این آموزش‌ها توسط برترین اساتید کشور انجام شده است که همگی جز دبیران مدارس استعدادهای درخشان و طراحان سوال آزمون‌های ورودی این مدارس می‌باشند. از این رو کاملا به مطالب درسی این مدارس آشنایی داشته و اطلاعات کاملی پیرامون آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دارند. کیفیت این ویدیوهای آموزشی در سطح بسیار بالایی می‌باشد و از تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای در ضبط این فیلم‌های آموزشی استفاده شده است.

این پکیج نیز برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه پکیج مناسبی محسوب می‌شود و شامل ویدیوهای نکته و تست کنکور در کنار آنالیز کنکور سال‌های گذشته و آمادگی برای امتحانات نهایی می‌باشد.

معرفی پکیج هم‌مدرسه

یکی دیگر از پکیج‌های آموزشی موجود در مدرسه مجازی آی نو پکیج هم‌مدرسه نام دارد که شامل ویدیوهای کتاب درسی به همراه ویدیوهای تیزهوشان ششم است. این پکیج جز کامل‌ترین پکیج‌های موجود در این مدرسه می‌باشد که در کنار ویدیوهای درس به درس و پایه به پایه شامل ویدیوهای نکته و تست تیزهوشانی نیز است. جزوه‌های خلاصه نکات درسی نیز در این ویدیوهای آموزشی موجود است که دانش آموزان می‌توانند در شب امتحان برای مرور مطالب کتاب درسی از آن استفاده کنند.

آنالیز آزمون‌های تیزهوشان سال‌های گذشته نیز در این پکیج آموزشی لحاظ شده است که بهترین فرصت برای دانش آموزان پایه ششم می‌باشد که قصد دارند علاوه بر تسلط بر مطالب کتاب درسی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نیز موفق شوند.

در پکیج هم‌مدرسه دوره متوسطه دوم آموزش نکته و تست کنکور در کنار آمادگی امتحانات نهایی، آزمون‌های ویدیویی کتاب درسی، آزمون‌های تثبیت مفاهیم و جزوات خلاصه دروس در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه به ویژه دانش آموزان کنکوری به عنوان یک پکیج بسیار کامل به شمار می‌رود.

دوره‌های اشتراک مدرسه مجازی آی نو

شما می‌توانید دوره‌های مدرسه مجازی آی نو را به صورت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید. البته مدت اشتراک دوره‌های دبستان به صورت ماهانه، سه ماهه و ۹ ماهه می‌باشد. برای استفاده از ویدیوهای آموزشی فقط نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند دارید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که امکان دانلود ویدیوها وجود ندارد اما شما می‌توانید هر زمان که خواستید و هر چندبار که مایل بودید با ورود به سایت به صورت آنلاین مشغول تماشای ویدیوهای آموزشی شوید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000