پزشکیان دو برنامه آماده کند یکی با ترامپ، یکی بدون ترامپ!

استاد اقتصاد دانشگاه بوستون آمریکا گفت: مشکل تیم پزشکیان این است که یکی دو ماه بعد از استقرار و شروع عملیات های اقتصادی درگیر اثرات انتخابات آمریکا خواهد شد. دولت پزشکیان باید از همین حالا دو برنامه داشته باشد یکی با ترامپ یکی بدون ترامپ.

وی افزود: اینکه توقع داشته باشند تیم اقتصاد پزشکیان در کمترین زمان، اوضاع اقتصادی را سروسامان دهد توقعی کاملا نابجاست. به خصوص اقتصاد ایران که به شدت تحت تاثیر اوضاع سیاسی است و بدون حل آن چندان نمی توان به بهبود اقتصاد فکر کرد.

کاتوزیان پیشنهاد داد: اولویت اول پزشکیان در بعد خارجی باید رفع تحریم ها باشد و در بعد داخلی ناترازی بانک‌ها.

وی توضیح داد: بانک های ایرانی آثار زیانباری بر روی اقتصاد کشور گذاشته اند و بسیاری از نقدینگی و افزایش چاپ پول به خاطر عملکرد و ناترازی بانک هاست. وزارتخانه های اقتصادی دولت بتوانند چنین مشکلی را حل کنند بار زیادی را از روی دوش اقتصاد برداشته اند.

استاد اقتصاد دانشگاه بوستون آمریکا گفت: مشکلی که تیم پزشکیان خواهد داشت این است که یکی دو ماه بعد از استقرار و شروع عملیات های اقتصادی درگیر اثرات انتخابات آمریکا خواهد شد.

او تاکید کرد: دولت پزشکیان باید از همین حالا دو برنامه داشته باشد یکی با ترامپ یکی بدون ترامپ.

منبع: خبر فوری

پست بعدی

آرامگاه خانوادگی در بهشت زهرا چند؟

ی جولای 28 , 2024
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: در آرمگاه‌های خانوادگی معمولا از ۱۵ قبر تا ۳۰ قبر وجود دارد و هیچ آرامگاه خانوادگی بیش از ۳ میلیارد و خرده‌ای نداریم. به تعداد قبر‌هایی که در آرامگاه وجود دارد براساس مصوبه شورا قیمت‌گذاری شده است. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره قیمت آرامگاه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000