چگونه طلا بخریم که ضرر نکنیم

طلا یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های برای سرمایه گذاری می باشد. اما یکی از سوالاتی که همواره ذهن افراد را به خود درگیر می نماید این است که چگونه طلا بخرید که ضرر نکنیم؟ و بهترین نوع طلا برای سرمایه گذاری چه می باشد؟

چگونه طلا بخریم که ضرر نکنیم

بورس سکه گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد، شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع طلا و شمش با یکی از شماره تلفن های گلدن ارت تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014 .

گلدن آرت

بهترین زمان خرید طلا که ضرر نکنیم

طلا به عنوان یکی از روش های قدیمی سرمایه گذاری همواره باعث افزایش ارزش پول شما شده و علاوه بر حفظ آن باعث بالا رفتن دارایی شما با گذر زمان خواهد شد. افرادی که میخواهند برای سرمایه گذاری و پس انداز پول خود را به طلا تبدیل کنند باید برای اینکه جلوی ضرر خود را بگیرند همواره نکاتی را در نظر داشته باشند.

یکی از اصلی ترین نکات خرید طلا برای سرمایه گذاری و بهترین زمان خرید طلا که ضرر نکنیم زمانی است که طلا ارزان شده و دلار نیز نسبت به قبل کاهش یافته است. همانطور که میدانید یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر قیمت طلا و کم و زیاد شدن آن تورم و قیمت دلار می باشد.

سعی کنید طلایی را خریداری نمایید که دارای اجرت کم بوده و بدون نگین باشد. اگر میخواهید پس از خرید طلا و سرمایه گذاری روی طلای خریداری شده خود ضرر نکنید طلای آبشده را انتخاب کنید. طلای آبشده بدون اجرت می باشد و در هنگام فروش آن نیز میتوانید قیمتواقعی طلا را بدون کم شدن مبلغی به عنوان اجرت آن به فروش برسانید.

در پاسخ به این سوال که چگونه طلا بخریم که ضرر نکنیم باید بگوییم طلا های بدون نگین وغیر فانتزی را انتخاب کنید چرا که معمولا در حین خرید، وزن نگین هایی که روی طلای مورد نظر کار شده اند همراه با طلا توسط جواهر فروش وزن میشود و به عنوان طلا مبلغ آن از متقاضی دریافت می‌شود.

اما در زمان فروش همان طلا، نگین‌ های موجود روی آن را از طلا جدا کرده و وزن آن را خالص حساب می‌ کنند و در نتیجه شما ضرر خواهید کرد و طلایی که با مبلغ بالاتری به شما فروخته شده است را با قیمت کمتری میتوانید خودتان به فرد دیگری بفروشید، پس به همین دلیل سعی کنید در حین خرید طلا هایی را انتخاب کنید که با نگین و یا سنگ های زینتی تزئین نشده باشند.ن نیز آن

یکی دیگر از سوال های رایج در رابطه با خرید و فروش طلا این است که کی طلا بخریم کی بفروشیم و بهترین زمان برای خرید و فروش طلا چه زمانی می باشد؟ بهترین زمان برای خرید طلا زمانی می باشد که قیمت دلار پایین آمده و طلا نیز قیمت آن کاهش یافته است. از جمله مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طلا و در نتیجه زمان خرید آن عبارت اند از:

  1. تورم
  2. مقدار ارزش پول رایج

 پیشنهاد میشود برای خرید انواع طلا و جواهر اصل با یکی از شماره تلفن های ما در بورس طلای زربد گلدن ارت تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

بورس شمش گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد، شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع طلا و شمش با یکی از شماره تلفن های گلدن ارت تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014 .

آدرس بورس سکه گلدن ارت: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2

1111

چه نوع طلایی بخرم که ضرر نکنم؟

به صورت کلی در جهان انواع طلا مانند: سکه، شمش، طلای آبشده و … وجود دارد. اما فهمیدن اینکه کدام یک از انواع طلا های موجود در بازار ایران مناسب برای سرمایه گذاری هستند کمی دشوار خواهد بود.

با توجه به نوشته های موجود در بخش بهترین نوع طلا برای سرمایه گذاری نی نی سایت و نظرات و تجربیات افراد در رابطه با این مورد میتوان متوجه شد که طلای آبشده و شمش بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خواهد بود و بهترین طلایی می باشد که با خریدن آن ها و سرمایه گذاری روی آن میزان ضرر شما صفر درصد خواهد شد.

طلای آب شده مناسب ترین گزینه برای افرادی می باشد که میخواهند با پول خود سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشند. این نوع طلا بدون نگین و بدون اجرت بوده و دارای قیمت مشخصی می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که طلای آب شده چنانچه وزن آن به درستی حساب شود و طلا فروش انتخابی شما مورد اعتماد باشد از جمله خریدهای کم ریسک به حساب آمده و همچنین بهترین نوع سرمایه گذاری میباشد که احتمال ضرر و زیان در آن بسیار پایین خواهد بود.

یکی دیگر از پاسخ هوایی که میتوانیم در رابطه با این سوال که چه نوع طلایی بخرم که ضرر نکنم؟ بدهیم این است که شما عزیزان میتوانید با خرید طلا های قدیمی و کهنه ( که معمولا به صورت طلای آبشده توسط فروشندگان عرضه میگردد) قادر به سرمایه گذاری پول خود بدون ضرر باشید.

برای سرمایه گذاری طلا بخریم یا سکه

سکه یکی از انواع طلا می باشد که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری آن را انتخاب می نمایند. قیمت سکه ممکن است گاهی بسیار بالا رفته و یک دقیقه بعد همان قدر کاهش داشته باشد! به همین دلیل میگویند سکه به اصطلاح حباب دارد و خرید آن برای سرمایه گذاری بلند مدت پیشنهاد نمیشود.

با توجه به گفته های بالا، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و عدم ایجاد ضرر، خرید طلای آبشده و شمش می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که مواردی تحت عنوان معایب سرمایه گذاری در طلا نیز وجود دارند که باید آن ها را نیز هنگام خرید طلا و سرمایه گذاری و پس انداز مورد توجه قرار دهید. از جمله معاسب سرمایه گذاری در طلا این مورد می باشد که ممکن است طلا را در زمان درستی خریداری نکرده باشید و بلافاصله پس از خرید شاهد کاهش میزان قیمت و هزینه هر گرم طلا بوده و در نتیجه ضرر کنید.

به همین دلیل ما در گلدن ارت پیشنهاد میکنیم که حتما قبل از خرید طلا برای سرمایه گذاری برای جلوگیری از ایجاد ضرر و زیان حتما با یک فرد با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید و یا به نکاتی که در نوشته های بالا برای شما قرار دادیم توجه فرمایید.

جمع بندی

در این مقاله نکات مهم خرید طلا و سرمایه گذاری بدون ضرر و زیان را مورد بررسی قرار دادیم. به صورت کلی میتوان گفت برای اینکه بدون ضرر کردن طلا خریداری نمایید باید:

  1. طلای آبشده را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید.
  2. طلا را در زمان مناسب آن به فروش برسانید (زمانی که قیمت دلار پایین نباشد).

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید طلا بدون ضرر و بهترین روش های سرمایه گذاری روی طلا با یکی از شماره تلفن های ما در بورس شمش گلدن ارت تماس بگیرید 02632570013 و 02632570014 و یا به آدرس ما به نشانی کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2 مراجعه نمایید تا مشاوران ما شما را راهنمایی نمایند.

پست بعدی

برند "اورو" حاصل نگاه تخصصی

ش ژوئن 8 , 2024
در ایران انسان های موفق بسیاری وجود دارند که با کار و تلاش به سوی قله های آرزوهای خود در حرکت هستند. اینبار قابی به نام “آرش طاهری آشتیانی”… پسری که با عبور از پنجره تلاش، کوشش و دانش، به حرفه ای سخت و ایجاد کار در صنعت طلا و جواهر پرداخته و اکنون به سوی موفقیت‌های بیشتر پیش می‌رود را مرور می‌کنیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000