بورس طلای ابشده گلدن ارت ( خانی )

اگر به دنبال سرمایه گذاری در حوزه طلا هستید، حتما طلای آبشده یکی از گزینه های خرید شما خواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله راهنمایی خرید طلای ابشده گدن ارت خانی را مطالعه کنید.

بورس طلای ابشده گلدن ارت ( خانی )
پیشنهاد ویژه: بورس سکه گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.

آدرس: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2

شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014

آدرس وب سایت بورس سکه : www.GoldenArt1.com

پیج رسمی بورس سکه گلدن ارت:

 https://instagram.com/goldenartkaraj

طلای آب شده Melt Gold چیست؟

طلای آب شده همان طلای دست دومی است قابل استفاده نیست و طلافروشان پس از خرید، آن‌ها را برای ذوب به کارگاه می‌فرستند. از آنجایی که مقاومت طلای خالص نسبت به شکل‌دهی و ساخت طلا کم است، فلزات گرانبهای دیگر به آن اضافه می‌گردد. به همین دلیل عیار طلاهای آب شده با یکدیگر متفاوت هستند.

بنابراین برای بدست آوردن عیار واقعی طلای ابشده باید پس از ذوب برای ری‌گیری به آزمایشگاه ارسال شود. پس از ری‌گیری یک رسید که حکم شناسنامه دارد، صادر می‌شود. در این رسید وزن، تاریخ آزمایش، نام آزمایشگاه، یک کد نوشته شده است. شماره رسید بر روی طلا حک می‌شود که به آن انگ طلا می‌گویند. در زمان فروش از این انگ برای استعلام استفاده می‌شود.

عیار طلای آب شده چقدر است؟

طلاسازان برای تولید مصنوعات طلا، از طلای خالص و یا ترکیبی از آن با فلزات دیگر استفاده می‌کنند. این ترکیب باید به صورتی باشد که عیار طلا به 18 برسد. بنابراین، عیار طلای آب شده برابر با 18 است.

در طلاسازی، زمانی که مصنوعات طلا ذوب می‌شوند، عیارهای مختلفی از 14 به بالا بدست می‌آید. در صورتی که عیار طلا پایین باشد، می‌توان از سکه 22 عیار برای رساندن عیار طلا به میزان دلخواه استفاده کرد. همچنین، در صورتی که عیار طلا بالا باشد، می‌توان فلزات دیگر را با طلا مخلوط کرد تا عیار طلا به میزان دلخواه برسد

استعلام کد طلای آب شده

اصالت هر قطعه طلا با کد ری‌گیری آن قابل بررسی است. کد ری‌گیری تهران 6 رقمی و شهرستان‌ها 4 رقمی است که بر روی هر قطعه حک شده است. برای بررسی اصالت آن می‌توانید به سایت reygiri.com مراجعه کنید.

 پس از وارد کردن کد 6 رقمی، شناسنامه آن قطعه طلا نمایش داده می‌شود.

مزایا و معایب طلای آب شده

مزایا:

  • مالیات ندارد
  • اجرت ندارد
  • کارمزد کم نسبت به طلا و سکه
  • امکان تغییر عیار
  • نقدشوندگی بالا

 

معایب:

  • عدم تشخیص اصالت کالا
  • هزینه نگهداری بالا
  • بورس طلای ابشده گلدن ارت

طلای آب شده از کجا بخرم؟

برای خرید طلا، بهتر است به یک طلافروشی معتمد مراجعه کنید یا به بورس طلای ابشده گلدن ارت با بیش از دو دهه سابقه درخشان.

چرا ؟

چون تشخیص اصالت طلای آب شده برای عموم مردم کار آسانی نیست. همچنین، جهت کاهش ریسک، حتماً از مجوز طلافروش اطمینان یابید. قبل از خرید، بهتر است استعلام انگ طلا را بگیرید. با توجه به این که مردم عادی امکان شناسایی اصالت آن را ندارند، سودجویی در این زمینه افزایش یافته است. همچنین، برای کاهش این ریسک، بهتر است از خرید آنلاین بپرهیزید.

گلدن آرت

بورس طلای ابشده گلدن ارت خانی

آدرس: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2

شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014

آدرس وب سایت بورس سکه : www.GoldenArt1.com

پیج رسمی بورس سکه گلدن ارت:

 https://instagram.com/goldenartkaraj

پست بعدی

تور گروهی چیست؟

س مه 28 , 2024
تور گروهی یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفر و گردشگری است که به افراد این امکان را می‌دهد تا در قالب یک گروه منسجم به مقاصد مختلف سفر کنند. این نوع تورها معمولاً توسط آژانس‌های مسافرتی یا سازمان‌های گردشگری ترتیب داده می‌شوند و شامل برنامه‌ریزی دقیق برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اقامت در هتل‌ها، وعده‌های غذایی و حمل و نقل می‌شوند. تورهای گروهی به دلایل مختلفی مورد توجه قرار می‌گیرند؛ از جمله صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهره‌مندی از راهنمایان مجرب، ایجاد فرصت‌های اجتماعی برای آشنایی با افراد جدید و...

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000