در میان ۱۰ کشور برتر جهان در زمینه فناوری صنایع دفاعی قرار داریم

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که کشورمان ۹۰ درصد نیازهای نظامی‌ خود را تولید می‌کند و درحال حاضر در میان ۱۰ کشور برتر جهان در زمینه فناوری صنایع دفاعی قرار دارد.

سردار سرتیپ رضا طلایی نیک در گفت وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر هیچ جنگی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود ایران در دفاع قاطع از استقلال و امنیت خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سردار طلایی ادامه داد: ایران طی سالهای اخیر در میان ده کشور برتر جهان در زمینه فناوری صنایع دفاعی قرار گرفته است.

وی افزود: ایران طی ۴۵ سال توانست از یک کشور وارد کننده به کشوری تبدیل شود که حدود ۹۰ درصد از نیازهای نظامی خود را تولید می‌کند.

بومی‌شدن صنعت نظامی و خودکفا شدن در تجهیزات دفاعی، نشان‌دهنده عزم و توان متخصصان داخلی برای سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی و مقابله با تحریم های غرب است. امروز ایران به رتبه‌های بالایی در ساخت سلاح و تجهیزات نظامی در دنیا رسیده است و می‌تواند انواع ادوات نظامی و سامانه های پیشرفته موشکی، پدافندی، راداری و پهپادی را در سطح داخلی بسازد.

منبع: ایرنا

پست بعدی

چه کسی رئیس جدید واگنرها خواهد شد؟

ش آگوست 26 , 2023
تروشف – سرهنگ سابق ارتش روسیه و یکی از برجسته ترین بنیانگذاران واگنر – به دلیل سوابقش، فرد واجد شرایط و مناسبی برای جانشینی پریگوژین خواهد بود و بیشترین توانایی را برای پیگیری و اجرای ماموریت های واگنر خواهد داشت. مرگ عجیب پریگوژین، رئیس گروه واگنر بسیاری را به یاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000