اخذ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات

رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات چیست؟ چرا شرکت‌های پیمانکاری رتبه‌بندی ‌می‌گردند؟ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات توسط سایت موسسه ثبتی رتبه چگونه انجام می‌شود؟ چه شرکت‌هایی می‌توانند این رتبه را دریافت کنند؟ مزایای داشتن این رتبه چیست؟ مدارک لازم برای این رتبه کدامند؟ سایت موسسه ثبتی رتبه چه خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد؟ اگر به دنبال پاسخی برای سوالات بالا هستید، در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم به جای گذراندن وقت برای جستجو تا پیدا کردن جواب هر یک؛ همین مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات چیست؟

شرکت‌های پیمانکاری فعال در حوزه تاسیسات و تجهیزات برای اینکه بتوانند مجوز ورود در انواع مناقصات مختلف دولتی و یا همکاری با شرکت‌های خارجی را در پروژه‌های مختلف از آن خود کنند؛ بایستی اقدام به دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات و یا همان صلاحیت رتبه پیمانکاری نمایند. این افراد می‌توانند برای اخذ رتبه‌ پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه کرده و به تمامی اطلاعات لازم در این خصوص دست پیدا کنند.

چرا شرکت‌های پیمانکاری رتبه‌بندی می‌گردند؟

رتبه‌بندی به این دلیل صورت می‌گیرد تا سطح توانایی‌های هر شرکت از لحاظ مهارت، به کار‌گیری نیروی متخصص، میزان تجربه کاری موفق، سوابق کاری و غیره شناسایی گردد. در واقع رتبه هر شرکت اعتبار آن می‌باشد که بدون شک رتبه هر چه بالاتر باشد؛ مشتری ترغیب بیشتری به همکاری با آن شرکت پیدا می‌کند. برای دریافت مناسب‌ترین و بهترین رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات، موسسه ثبتی رتبه را برگزینید.

رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات در سایت موسسه ثبتی رتبه

اگر قصد دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات را برای شرکت خود دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت موسسه ثبتی رتبه با کارشناسان مجرب در این حوزه اقدام فرمایید تا اعتبار بیشتری در میان شرکت‌های رقیب و دوست خود پیدا کنید.

انواع سطوح رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات کدامند؟

عملیات رتبه‌بندی پیمانکاران شرکت‌های مشغول به کار در حیطه تاسیسات و تجهیزات در پنج سطح ۱،۲،۳،۴،و ۵ رتبه‌بندی شده است.

در این تقسیم‌بندی ارزش رتبه یک از همه بیشتر بوده و رتبه پنج نیز دارای کمترین ارزش نسبت به سایر درجه‌ها می‌باشد‌.

در گام اول، هیچ شرکتی نمی‌تواند رتبه اول را دریافت کند و ابتدا همه رتبه پنج را می‌گیرند. بعد از دریافت رتبه 5، با دریافت امتیازات بالاتر، گرد‌آوری سوابق بیشتر و بهتر می‌توانند رتبه‌های بهتری را کسب کنند. از طریق سایت موسسه ثبتی رتبه دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات پروسه طولانی نخواهد داشت.

چه شرکت‌هایی می‌توانند این رتبه را دریافت کنند؟

شرکت‌های ثبت‌شده‌ای که در یکی از حوزه‌های زیر و در واقع زیر‌گروه‌های تاسیسات و تجهیزات می‌باشند، قادر به دریافت این گواهینامه خواهند بود:

-سیستم‌های سرد‌کننده ساختمان

-وسایل انتقال(مانند پله‌برقی،آسانسور و غیره)

-تاسیسات و تجهیزات ساختمان(برق و فاضلاب، آب، برق، گاز و غیره) و یا انتقال زباله

-حفاظت کاتودی

-شبکه‌های کامپیوتری ساختمان

-تجهیزات سلف سرویس، رختشوی‌خانه و آشپزخانه

-سندبلاست یا ماسه‌پاشی

-سیستم‌های‌ ارتباطی

-تاسیسات هیدرو‌مکانیکی سدها

-تاسیسات مکانیکی

-شبکه گازرسانی شهری

با فعالیت در یک یا چند مورد از زمینه‌های ذکر شده و در دست داشتن مدارکی که در ادامه ذکر می‌کنیم، می‌توانید از طریق سایت موسسه ثبتی رتبه، مجرب‌ترین کارشناسان را برای دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات انتخاب نمایید.

مزایای داشتن رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات چیست؟

با در اختیار داشتن این مدرک و گواهی معتبر، شرکت‌ها از مزایای زیر بهره‌مند می‌گردند:

-حق عضویت در تمامی مناقصات مالی و دولتی

-همکاری با سازمان‌های دولتی

-همکاری با شرکت‌های خارجی

-بهره‌مند‌ گشتن از تسهیلات بانکی همانند دریافت وام‌های کلان با دوره پرداخت زیاد

-پیدا‌کردن سرمایه‌گذار برای انجام پروژه

-کسب و جلب اعتماد کارفرمایان

به کمک سایت موسسه ثبتی رتبه شما می‌توانید رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات را دریافت نموده و کسب‌‌و‌کار خود را گسترش دهید.

مدارک لازم برای دریافت این رتبه کدامند؟

دریافت و اخذ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات تنها با داشتن مدارک زیر امکان‌پذیر می‌باشد:

  • ثبت شرکت به عنوان شرکت سهامی عام یا خاص در یکی از رشته‌های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت
  • دارا بودن مدرک حداقل لیسانس توسط دو سوم از اعضا اصلی شرکت (منظور از اعضا اصلی شرکت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره می‌باشد)

هم‌چنین هیئت‌مدیره شرکت که متشکل از دو نفر می‌باشد؛ بایستی دارای شرایط تخصصی زیر باشد:

شرط اول- یکی از آن‌ها ۷سال سابقه کاری در شرکت رتبه‌دار با مدرک لیسانس داشته باشد و دیگری تنها مدرک لیسانس بدون سابقه کاری داشته باشد.

شرط دوم- هر دو نفر حداقل مدرک کارشناسی با سه سال سابقه کار در شرکت رتبه‌دار داشته باشند.

شرط سوم – رزومه کاری آن‌ها همراه با مدارکی مانند پرداخت حق بیمه در پرونده آن‌ها می‌باشد. از میان شرایط یک و دو بایستی افراد یکی را دارا باشند و همراه با شرط سوم برای دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات به شرکتی که در حال حاضر در آن مشغول به فعالیت هستند؛ ارائه دهند.

  کلیه مدارک ثبت شرکت از قبیل:

-روزنامه رسمی تاسیس شرکت با آخرین تغییرات ایجاد شده

-اساسنامه شرکت

-اظهار‌نامه

-تقاضانامه و شرکت‌نامه

-آدرس دقیق شرکت،کد پستی، شماره تلفن شرکت و سند ارائه مالکیت (در صورت استیجاری بودن بایستی مدرک اجاره‌نامه ارائه گردد.)

-کلیه مدارک احراز هویت تک‌تک اعضا شرکت از قبیل شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی

-سوابق بیمه تک‌تک افراد با برگه استعلام دقیق آن‌ها

-رزومه کاری معتبر مهر‌خورده از سابقه فعالیت اعضا شرکت در صورت کار در شرکت‌های رتبه‌دار

-سه نسخه سر‌برگ رسمی شرکت

–گزارشی از حسابرسی رسمی

-اظهار‌نامه مالیاتی

-کپی تمامی قرارداد‌های شرکت در ۱۵سال اخیر

-کپی مفاصاحساب

-کد اقتصادی شرکت

-آخرین صورت‌جلسه شرکت

-کلیه مدارک دال بر گذراندن دوره‌های آموزشی افراد شرکت در حوزه فعالیت شرکت

-مدارک تحصیلی مدیرعامل و اعضا رتبه‌آور فعال در هیئت‌مدیره شرکت

پس از جمع‌آوری اطلاعات ذکر شده شما بایستی وارد سایت موسسه ثبتی رتبه گشته و تمامی مدارک ذکر شده را ضمیمه پرونده خود نمایید تا بررسی‌های لازم انجام گیرد. در صورتی که این کار را خود انجام دهید، در پایان و پس از تکمیل پرونده نهایی به مدت ۲ ماه کاری، زمان تایید یا عدم تایید طول می‌کشد. در صورت ناقص بودن پرونده نیز مدت زمان طی شده تا دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات چند برابر می‌گردد. اما؛ در صورتی که این روند را به کارشناسان ما بسپارید، رتبه در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سایت موسسه ثبتی رتبه چه خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد؟

ناقص بودن پرونده، عدم داشتن مدارک معتبر برای اثبات تک‌تک موارد مورد نیاز برای تکمیل پرونده، عدم داشتن دانش کافی در زمینه نحوه آماده‌سازی این مدارک و بسیاری موارد دیگر دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات را به تاخیر می‌اندازد.

داشتن مشاوری با آگاهی بالا در این زمینه به شما کمک می‌کند تا در همان مرحله اولیه تاییدیه دریافت این مدرک را دریافت نمایید و پس از بازدید نهایی کارشناسان؛ مدرک در اختیارتان قرار گیرد.

سایت موسسه ثبتی رتبه با داشتن متخصصین بسیار زیاد در حوزه ثبت انواع شرکت، دریافت انواع گواهی مانند دریافت رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات، ثبت برند ، رتبه بندی مشاوران ، رتبه انفورماتیک و غیره می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

شما عزیزان می‌توانید همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت موسسه ثبتی رتبه تمامی نیاز‌های خود در این حوزه را برطرف سازید. برای دریافت مشاوره و اخذ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات، همین حالا با ما تماس بگیرید.

پست بعدی

تظلم خواهی پدر وکیلی که یک سال پیش به قتل رسید

چ آگوست 9 , 2023
پدر داغدار مقتول محمود رضا جعفر آقايي كه در شب عاشوراي سال گذشته جلوي چشمان فرزند خردسالش مظلومانه به ضرب گلوله به قتل رسيد با انتشار ويديو از رييس قوه قضاييه و دادستان كل كشور جهت جلوگيري از تضييع حرمت خون به ناحق ريخته شده فرزندش و مجازات عاملين قتل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000