میزگردی برای آزادی بیان با حضور اساتید روزنامه‌نگاری

میزگردی برای آزادی بیان با حضور اساتید روزنامه‌نگاری

میزگردی با عنوان «بودن یا نبودن رسانه ژورنالیسم و آزادی بیان» با حضور اساتیدی چون حسن نمکدوست‌تهرانی، مجید رضاییان، علی‌اکبر قاضی‌زاده و محمدجواد روح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدرسه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان «بودن یا نبودن رسانه ژورنالیسم و آزادی بیان» با حضور اساتیدی چون حسن نمکدوست‌تهرانی، مجید رضاییان، علی‌اکبر قاضی‌زاده و محمدجواد روح برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این نشست روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ است. علاقه‌مندان به این نشست می‌توانند به صورت آنلاین در (https://www.skyroom.online/ch/bahaaran۲/journalism) شرکت کنند. حضور در این میزگرد رایگان است.

میزگردی برای آزادی بیان با حضور اساتید روزنامه‌نگاری

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

عجایب بازار خودرو / بنز ۱۰ سال قبل ۱۶ میلیارد ناقابل!

س مارس 14 , 2023
مرسدس بنز به واسطه تولید خودروهای لوکس و با کیفیت مشهور است اما قیمت محصولات این خودروساز در ایران به شدت عجیب است. یکی از لوکس‌ترین محصولات مرسدس‌بنز را می‌توان سری اس دانست. اگر به دنبال خرید مرسدس بنز کلاس اس کم کارکرد باشید باید قیمت بسیار بالایی برای آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000