آغاز کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» در دزفول

آغاز کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» در دزفول

دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» در این شهرستان خبر داد.

رضا معمارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نباید بگذاریم آئین کهن چهارشنبه سوری که یکی از جشن‌های باستانی ایران است، جای خود را به چهارشنبه سوزی بدهد.

وی افزود: چهارشنبه سوری در سال‌های اخیر، اصالت خود را از دست داده و به شکلی ناایمن برگزار می‌شود، در همین راستا امسال کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» را با تأکید و قطعیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از چهره‌های سرشناس فرهنگی، هنرمندان، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان و تمامی شهروندان دزفول دعوت کرد تا ضمن مشارکت در این کمپین در حفظ و اشاعه فرهنگ کهن چهارشنبه سوری و برگزاری هر چه ایمن تر این مراسم یاریگر باشند.

معمارزاده با اشاره به تأثیرگذاری رسانه‌ها در امر فرهنگ سازی، گفت: اصحاب رسانه یکی از مؤثرترین گروه‌های فرهنگ ساز در هر جامعه هستند که از آنها دعوت می‌شود با پیوستن به کمپین «نه- به- چهارشنبه- سوری- خطرناک» و انتشار آن در رسانه‌های جمعی، ما را در امر فرهنگ سازی یاری کنند.

وی از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال خبر داد و هدف این کمپین را داشتن چهارشنبه آرام و بدون خطر عنوان کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز حوادث سوختگی ضمن حفظ خونسردی از قرار دادن مواد غیربهداشتی مانند خمیردندان، آرد و سیب زمینی روی محل سوختگی خودداری کنند و در صورت شدت آسیب با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

کد خبر 5730760

پست بعدی

تعلیق لینه‌کر منتقد و پس‌لرزه‌هایش

ش مارس 11 , 2023
کد خبر: 601712 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۲۱:۲۵:۰۶ اعتمادآنلاین | پس از تعلیق «گری لینه‌کر» فوتبالیست سابق و مجری معروف شبکه BBC به دلیل نقد برخی سیاست‌های دولت، دیگر مفسران ورزشی سرشناس نیز اعلام کردند در حمایت از او در برنامه ویژه این شبکه حاضر نخواهد شد، همین‌طور برخی سرمربیان و بازیکنان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000