واژگونی یکی از خودروهای همراه استاندار سیستان و بلوچستان

واژگونی یکی از خودروهای همراه استاندار سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر واژگونی یکی از خودروهای همراه استاندار سیستان و بلوچستان، در مسیر زابل به زاهدان چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی خمر عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: محمد محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در سلامت کامل است و هیچ گونه اتفاقی برای خودرو حامل استاندار نیفتاده است.

وی بیان کرد: این حادثه در محدوده تپه طالب خان در مسیر زابل به زاهدان بر اثر برخورد با یک دستگاه تویوتا رخ داد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: مجروحان این حادثه در حال حاضر به بیمارستان امام علی (ع) زابل جهت سیر مراحل درمان منتقل شدند.

شایان ذکر است صبح امروز استاندار سیستان و بلوچستان به همراه هیئت همراه برای شرکت در مراسم تودیع فرماندار زابل و معارفه سرپرست این شهرستان به منطقه سیستان سفر کرده بود.

کد خبر 5730461

پست بعدی

هشدار سازمان بازرسی کل کشور به شرکت‌های هواپیمایی

ش مارس 11 , 2023
مهر نوشت :سازمان بازرسی کل کشور در راستای رعایت حقوق عامه در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد. مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000