ماجرای مرگ کودک اصفهانی در پی شلیک پلیس به یک خودرو چیست؟

ماجرای مرگ کودک اصفهانی در پی شلیک پلیس به یک خودرو چیست؟

فارس نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان در خصوص حادثه شب گذشته در کویر شرق اصفهان اطلاعیه ای صادر کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته مأموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر مستقر در جاده فَرعی شرق اصفهان که در آن چندین مورد درگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان و همچنین شهادت مأموران انتظامی وجود داشته در هنگامه غروب به یک دستگاه خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک و فرمان ایست می‌دهند اما راننده به مسیر خودادامه و فرار می‌کند.

بنا بر این گزارش، در ادامه مأموران پس از چندین بار اخطار و به دلیل عدم توجه به فرمان ایست به منظور متوقف کردن خودرو، اقدام به تیراندازی کرده که با کمال تأثر و تأسف کودک خردسالی بر اثر کمانه کردن گلوله، جان خود را از دست می‌دهد.

در این گزارش تأکید شده است که پس از این حادثه با حضور و دستور مقام قضائی، پرونده تشکیل و موضوع در حال پیگیری است.

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

دولت به ساترا کمک می‌کند

ش مارس 4 , 2023
معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تاکید کرد: این نمایشگاه نتایج ارزشمندی را نمایندگی می‌کند که دستاوردها و اقدامات خوب کشورمان در عرصه رسانه را به خوبی نمایان می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به همراه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000