امکان شناسایی عاملان مسمومیت مدرسه دخترانه بروجرد از طریق دوربین مداربسته موجود

امکان شناسایی عاملان مسمومیت مدرسه دخترانه بروجرد از طریق دوربین مداربسته موجود کد خبر: 599991 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۱:۱۰:۲۹ اعتمادآنلاین |

روزنامه همدلی به بررسی مسمومیت دانش‌آموزان در یکی از مدارس بروجرد پرداخته و از وجود دو دوربین مدار بسته در ورودی مدرسه خبر داده است که می‌تواند به شناسایی عوامل این اتفاق کمک کند.

به گزارش همدلی، یکی از مدارس بروجرد که دانش‌آموزان در آن مسموم شده‌اند دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد اســت. برخی می‌گویند که عامل مسمومیت شــئی خارجی بوده که از بیرون مدرســه به داخل پرتاپ شده اســت. با بررسی موقعیت این دبیرستان شاید بهتر بتوان ماجرا را درک کرد. دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد تقریبا در تقاطع خیابان رودکی و بلوار شهرداری بروجرد واقع شــده است. ســه ضلع این دبیرستان با فروشگاهها، منازل مســکونی و دیگر مدارس محصور شده و تنها یک ضلع آن در مجاورت خیابان قرار دارد. روبه‌روی مدرســه یک پل هوایــی ماشــین‌رو قــرار دارد. برخی مدعی هستند که شــئی خارجی از روی این پل به داخل مدرســه پرتاپ شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نکته این اســت که مدرسه ۱۵ خرداد مجهز به دوربین مداربســته اســت و جلوی ورودی آن را دو دوربیــن کنتــرل میکنند. به علاوه مغازه‌هــای اطراف این مــدارس اکثرا مجهز به دوربین هســتند که میتــوان گفت تقریبا دو خیابان اطراف این مدرســه تحت پوشش دوربینهای مداربســته شــخصی قرار دارد. توجه بــه این دوربین ها از این جهت اهمیت دارد که میتواند در شناسایی عوامل احتمالی این اتفاق کمک ویژهای داشته باشد.

پست بعدی

مسمومیت دختران دانش‌آموز و بحران مدیریت اطلاع‌رسانی

چ مارس 1 , 2023
چه کسی بحران را روایت می‌کند؟ جایگاه اطلاع‌رسانی در زمان و زمانه بحران‌ها چیست؟ صورت‌مسئله این است، در سه ماه گذشته که خبرهای بسیار مهم و نگران کننده‌ مسمومیت دانش‌آموزان دختر از شهر قم آغاز شد، کدام نهاد بالادستیِ خبری و اطلاع‌رسانی روی این سوژه – با این درجه از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000