زمین لرزه ۳.۴ ریشتری مجن را لرزاند

زمین لرزه ۳.۴ ریشتری مجن را لرزاند

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شمال شهرستان و در شهر مجن بامداد امروز رخ داد، گفت: این زلزله خساراتی نداشته است.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: کانون این زمین لرزه ۱۶ کیلومتری مجن و ۱۸ کیلومتری شمال امیریه بوده و خساراتی را بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه مؤسسه لرزه نگاری دانشگاه تهران عمق این زمین لرزه را ۱۰ کیلومتر اعلام کرد و تاکید داشت: این زلزله در بخش‌هایی از شاهرود هم احساس شد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این زمین لرزه خساراتی نداشته است، ابراز کرد: به دلیل وقوع زلزله در نقطه‌ای میانی مجن و بسطام این زلزله در شهر نمونه گردشگری بسطام هم احساس شد.

کد خبر 5708981

پست بعدی

انتقاد تند «سروش» از نشست اپوزیسیون در دانشگاه جرج‌تاون؛ جلسه‌ای چند نفره که با کمال جسارت دعوی رهبری بر ایران را دارند

س فوریه 14 , 2023
کد خبر: 597083 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۸:۴۵:۰۰ اعتمادآنلاین | عبدالکریم سروش که خود از مخالفان جمهوری اسلامی است، در صحبت‌هایی با اشاره به کنفرانس دانشگاه جرج‌تاون در واشنگتن که با حضور افرادی مانند رضا پهلوی و نازنین بنیادی و مصی علی‌نژاد و نازنین بنیادی و… برگزار شد، می‌گوید: جلسه‌ای بود و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000