دفاع از تخریب بافت تاریخی شیراز

 دفاع از تخریب بافت تاریخی شیراز کد خبر: 596806 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۲۰:۵۵:۵۱ اعتمادآنلاین |

محمدرضا رضازاده، عضو هیأت امنای اماکن مذهبی در شیراز و مشاور تولیت زیارتگاه شاهچراغ، از تخریب بافت تاریخی شیراز دفاع کرده است. رضازاده همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده در دولت ابراهیم رئیسی است.

به گزارش ایسنا، رضازاده به اجرای طرح موسوم به «۵۷ هکتار» توسعه شاهچراغ اشاره کرده و گفته: «بعضی هم که چه بسا شیراز را همان شیراز برگزاری جشن هنر در ماه مبارک رمضان و شیراز برپایی جشن‌های دو هزار و پانصد ساله می‌پسندند، توجه به ظرفیت والای معنوی سومین حرم اهل بیت را برنمی‌تابند و مایل نیستند ساماندهی پیرامون حرم‌های مطهر به نتیجه مطلوبی برسد.»

او گفته پس از سفر آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۸۷ به شیراز شورای‌عالی شهرسازی و معماری تصمیم گرفت طرح تفصیلی شیراز در محدوده ۵۷ هکتاری اطراف شاهچراغ با رویکرد «احیای هویت فرهنگی ـ مذهبی مرکز تاریخی شهر شیراز» تهیه شود.

پست بعدی

تهران اسیر بارش «برف وحشی» شده است؟

ی فوریه 12 , 2023
دکتر بهلول علیجانی استاد دانشگاه خوارزمی و اقلیم شناس در گفت و گو با خبرآنلاین از برف یکشنبه تهران گفته است. نگار علی_ صبح یکشنبه بارش برف در تهران آغاز شده مثل خیلی از نقاط دیگر کشور و تا تاریکی شب همچنان این بارش ادامه داشته است. برفی که پس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000