غرب نه در گذشته و نه در حال هیچگاه شعور انسانی نداشته و ندارد

غرب نه در گذشته و نه در حال هیچگاه شعور انسانی نداشته و ندارد کد خبر: 596442 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۰۹:۲۶:۴۰ اعتمادآنلاین |

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در بازدید از مناطق زلزله زده در نشستی خبری در حلب گفت: این که می‌گویند، غرب اوضاع پیرامون زلزله اخیر را سیاسی کرده و در آن شعور انسانی را نادیده گرفته، اشتباه است، چون این بدین معناست که غرب هر دو حالت سیاسی کاری و انسان گرایی را دارد و این درست نیست، در غرب سیاسی کاری وجود دارد اما شعوری انسانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: ما تمام ظرفیت‌ها را برای بازسازی مناطق آسیب دیده و کمک به آسیب دیدگان به کار خواهیم گرفت.

رئیس‌جمهوری سوریه و اسما اسد، همسرش از زخمی‌شدگان و مصدومان زلزله ویرانگر که بامداد صبح دوشنبه در شمال سوریه و جنوب ترکیه به وقوع پیوست، عیادت کردند. آنها به بیمارستان دانشگاهی حلب رفته و از مصدومان احوال پرسی کردند.

پست بعدی

آخرین مهلت وصول چک های غیرصیادی مشخص شد

ش فوریه 11 , 2023
ایرنا نوشت:معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: چک‌های غیرصیادی باقی مانده در کشور، تنها تا ۶ ماه دیگر و فقط در بانک صادرکننده چک می‌توانند نقد شوند و امکان نقدشوندگی در دیگر بانک‌ها را ندارند. یکی از ابزارهای مهم پرداخت چک است، اما در سال‌های اخیر، چک اعتبار خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000