واکنش به اظهارات مهمان برنامه بهروز افخمی: صداوسیما بابت هتک حرمت از بانوان سینمای ایران عذرخواهی کند

واکنش به اظهارات مهمان برنامه بهروز افخمی: صداوسیما بابت هتک حرمت از بانوان سینمای ایران عذرخواهی کند

چنانچه ذره ای اعتقاد و التزام به باورهای دینی و اخلاقی نزد مدیران و تصمیم گیرندگان صداوسیما باقی مانده باشد، هر چه زودتر می بایست بابت این‌ توهین و هتک حرمت از بانوان سینمای ایران به نحو شایسته و مقتضی عذرخواهی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال حواشی برنامه هفت با حضور ابوالقاسم طالبی، کانون کارگردانان بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده: «کانون کارگردانان سینمای ایران پخش این جملات سخیف و به دور از ادب و اخلاق، در حق زنان و دختران شریف سینما که الهام بخش جهانیان بوده و هستند و خصوصاً پیشکسوتان این عرصه را به شدت محکوم کرده و استوار در کنار آنان با هر عقیده و تفکری ایستاده است.

ما بر این باوریم که چنانچه ذره ای اعتقاد والتزام به باورهای دینی و اخلاقی نزد مدیران و تصمیم گیرندگان صداوسیما باقی مانده باشد، هر چه زودتر می بایست بابت این‌توهین و هتک حرمت از بانوان سینمای ایران به نحو شایسته و مقتضی عذرخواهی شده و به جهت جلوگیری از تکرار اینگونه موارد که در برنامه ضد سینمایی «هفت» مسبوق به سابقه بوده و از زبان مهمان‌ها و گاه مجریان این برنامه درباره اهالی سینما اظهار شده و می‌شود، نسبت به تعطیلی این مضحکه تصمیم عاجل اتخاذ شود.»

۵۷۲۴۷

پست بعدی

ماجرای حذف یک سیمرغ از جشنواره/ جایگاه مردم کجاست؟

س فوریه 7 , 2023
مهر نوشت: سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر از نگاه تماشاگران، در حالی در آستانه حذف از ترکیب جوایز این رویداد قرار گرفته که تا به امروز سرگذشت پرفرازونشیبی داشته است. پیش از انتشار جدول سینماهای مردمی بود که زمزمه‌هایی از حذف یک سیمرغ شنیده می‌شد، سیمرغی که به گواه سینماگران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000