پسر ۱۲ ساله بر اثر برق‌گرفتگی و غرق شدگی در سی‌وسه پل اصفهان جان باخت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ کودک ۱۲ ساله بر اثر برق گرفتگی و غرق شدگی در سی و سه پل خبر داد.

عباس عابدی با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۳ و ۵۶ دقیقه دیشب به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک پسر بچه ۱۲ ساله ابتدا دچار برق گرفتگی و پس از آن غرق شده و جان خود را از دست داده است، گفت: برای امدادرسانی به این حادثه دو کد اورژانس در محل ۳۳ پل اصفهان اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: جسد این کودک فوت شده به بیمارستان شریعتی منتقل شد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تصادف پژو با تیر چراغ برق در شاهین شهر کمربندی میمه گفت: این حادثه ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه دیروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه تصریح کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل دو مرد و سه زن داشت که به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

منبع: برنا

مرکز اورژانس
برق گرفتگی
غرق شدن
پسر بچه
فوت شدن
سی و سه پل
اصفهان

پست بعدی

دستاوردهای ایران در پاندمی کرونا/ تلاش ۵ گروه برای ساخت واکسن

چ آگوست 5 , 2020
وزیر بهداشت، در گفتگوی تصویری با همتای نیکاراگوئه ای خود، به تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در پاندمی کرونا پرداخت. به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی، در گفتگوی تصویری با وزیر بهداشت نیکاراگوئه، اظهار داشت: به رغم تحریم‌های طولانی مدت علیه ایران اما در مسائل بهداشتی و درمانی در شرایط مطلوبی قرار داریم. در حال حاضر حدود ۹۷ درصد از داروهای مورد نیاز کشور در داخل ایران ساخته می‌شود و برای تولید سه درصد داروی وارداتی توسط شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های داروسازی ایرانی تلاش می‌کنیم تا از واردات دارو بی نیاز شویم. وی افزود: در پاندمی کووید ۱۹، دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه‌های بین المللی داشتیم. در مرحله ورود این بیماری به ایران علیرغم مشکل..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000