ما بیشتر از پرسپولیس ضرر کردیم!

ما بیشتر از پرسپولیس ضرر کردیم! کد خبر: 594569 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۸:۲۷ اعتمادآنلاین |

محمد رجائیان در آستانه دیدار حساس تیمش برابر سرخپوشان پایتخت در هفته هجدهم لیگ برتر افزود: شرایط عمومی فوتبال این روزها به سمتی است که اشتباهات تاثیرگذاری در تعدادی از بازی ها انجام شده، اما متضررترین تیم از داوری ها تیم آلومینیوم بوده است و در چند هفته اخیر در دیدار با فولاد، هوادار و صنعت نفت چند اشتباه تاثیرگذار و چند امتیاز مهم به ضرر تیم ما انجام شد. اگر این اشتباهات نبود اکنون تیم ما بهترین خط دفاعی لیگ برتر را داشت و در مکان پنجم جای می گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شاید پرسپولیس هم از داوری متضرر شده باشد، اما اشتباهاتی که به ضرر آلومینیوم بوده بیشتر بوده است. ما توقع نداریم در دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم و پرسپولیس داور به نفع ما سوت بزند بلکه توقع داریم داور با تمرکز کافی و بدون توجه به حواشی حق را به حقدار بدهد.

رجائیان افزود: به شخصه معتقدم اشتباهات داوری در فوتبال ایران نمی تواند عمدی باشد و داوران لیگ برتر همگی باشرف هستند، اما توقع داریم نظارت بر کار داوران بیشتر شود تا اشتباهات به حداقل رسیده و تیمی مثل آلومینیوم بیش از این از داوری متضرر نشود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم ها هزینه های زیادی برای تیم داری در لیگ برتر انجام می دهند و مربیان و بازیکنان هم در طول هفته زحمات زیادی می کشند و در این شرایط توقع نداریم چند هفته اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر یک تیم باشد.

پست بعدی

رونمایی از کتاب تهیه کننده سینمای ایران/ از هامون و ناخدا خورشید تا کیمیا و نون گلدون

س ژانویه 31 , 2023
کتاب «یک عمر زندگی با سینمای ایران» هارون یشایایی تهیه کننده آثار سینمایی همچون هامون، ناخداخورشید، ای ایران، کیمیا و… با دعوت رضا کیانیان و فرهاد توحیدی رونمایی می شود. این مراسم در خانه اردیبهشت عودلاجان و به دعوت «فرهاد توحیدی»، «رضا کیانیان» و «بهروز مرباغی» پنجشنبه ۱۳ بهمن از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000