۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان «اغتشاشات» اخیر در استان تهران آزاد شدند

۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان «اغتشاشات» اخیر در استان تهران آزاد شدند کد خبر: 592215 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۵:۰۹ اعتمادآنلاین |

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: دستگاه قضایی اهتمام لازم را در خصوص پرونده برخی از افراد اندک مورد نظر با دقت و سرعت و البته به ظرایف روحی و عاطفی این افراد انجام می دهد و نتیجه را با شفافیت لازم ارائه می‌دهد. اکثریت این افراد آزاد شدند و در مورد تعدادی افراد انگشت شمار در حال تکمیل پرونده‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه درباره کلیات اقدامات قوه قضاییه درباره ناآرامی‌های اخیر و اینکه چه آرایی صادر و نقض شده است؟ گفت: هر پرونده قضایی که تشکیل می شود با وصول گزارش ضابطین است و آنها مستندات لازم را ارائه می کنند. به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.

پست بعدی

جمعیت هند از چین جلو زد

چ ژانویه 18 , 2023
ایسنا نوشت: در حال حاضر تحلیلگران تخمین می‌زنند که جمعیت هند از چین پیشی گرفته است. به نقل از بلومبرگ، طبق برآوردهای بازنگری جمعیت جهانی (WPR) جمعیت این کشور آسیای جنوبی تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱.۴۱۷ میلیارد نفر رسید. این مقدار اندکی بیش از رقم گزارش شده چین در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000