یک کشته و ۳ مجروح در تصادف ساینا با کامیونت در مشهد

یک کشته و ۳ مجروح در تصادف ساینا با کامیونت در مشهد

مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی برخورد خودرو سواری ساینا با کامیونت ایسوزو و محبوس شدن سرنشینان داخل یکی از این خودروها یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی از وقوع یک سانحه رانندگی شامگاه دوشنبه که منجر به برخورد سواری ساینا با کامیونت ایسوزو و محبوس شدن سرنشینان داخل یکی از این خودروها در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار کرد: این تصادف یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های هفت و ۳۵ را به محل اعلامی اعزام کرد که با حضور نیروهای امدادی مشخص شد یک نفر از سرنشینان خودرو ساینا که خانم بوده، به دلیل شدت حادثه در دم فوت شده و سه نفر دیگر از سرنشینان این وسیله نقلیه که مجروح و درون خودرو محبوس شده بودند، توسط نجاتگران آتش‌نشانی رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند.

وی افزود: علت دقیق این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 5684571

پست بعدی

انتشار دو آلبوم موسیقی از یک هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی گوران

س ژانویه 17 , 2023
مهر نوشت: دو آلبوم «شیخ امیری» و «طرز رستم» از آثار تازه منتشرشده در بازار موسیقی است که به تازگی با هنرمندی مرحوم یدالله تیموری از پیشکسوتان موسیقی مقامی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. دو آلبوم «شیخ امیری» و «طرز رستم» در قالب اجرای مقام‌های باستانی تنبور حوزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000