بنجامین مندی در شش پرونده تجاوز بی‌گناه شناخته شد

بنجامین مندی در شش پرونده تجاوز بی‌گناه شناخته شد کد خبر: 591389 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۲۰:۰۰:۰۷ اعتمادآنلاین |

بنجامین مندی، مدافع چپ باشگاه منچسترسیتی که بنا به اتهامات تجاوز حدود دو سال است که فوتبال بازی نکرده، از هفت اتهام تبرئه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، در دادگاه امروز بنجامین مندی او از شش اتهام تجاوز جنسی و یک اتهام آزار جنسی تبرئه شد. اگرچه هیات منصفه دادگاه نتوانست در یک اتهام تجاوز و یک اتهام آزار جنسی رای قاطعی بدهد و این بازیکن منچسترسیتی یک بار دیگر باید در دادگاه حاضر شود تا مجددا محاکمه شود.

باشگاه منچسترسیتی درباره دادگاه بازیکن 28 ساله خود بیانیه‌ای منتشر کرده است:

دادگاه چستر کراون امروز به بی‌گناهی بنجامین مندی در هفت اتهام رای داد اما هیات منصفه در خصوص دو اتهام دیگر تردید دارد. با توجه به باز بودن پرونده در این موارد، باشگاه منچسترسیتی هنوز در موضعی نیست که اظهار نظر بیش‌تری داشته باشد.

پست بعدی

راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی از گام های اساسی تحقق عدالت فرهنگی است

ج ژانویه 13 , 2023
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه عدالت فرهنگی از شعارهای اصلی دولت مردمی به شمار می‌رود ،گفت: تحقق عدالت فرهنگی به این معناست که امکانات فرهنگی بصورت عادلانه در نقاط مختلف کشور در دسترس باشد و راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ از گام های اساسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000